Gjest gjestemannen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Heisann! La oss gå rett på sak: Jeg møtte en jente for 4 måneder siden, og vi har hatt god kontakt og flørtet en del gjennom msn og sms. Først var vi bare venner, men jeg var litt betatt av henne, så jeg prøvde meg litt ut. Så var vi på fest sammen, og vi kysset. (Ja vi var kanskje full) Neste fest jeg var med henne, så rotet vi en god del. Dagene etterpå, så sa hun at hun angret på at vi gjorde det, og sa at vi heller burde være venner fordi hun var litt redd for at det skulle bli noe mer enn roting. Jeg godtok det, men jeg hadde en plan om at jeg skulle få henne til å like meg først. Helgen etter det igjen, så var vi på fest og danset og koste oss. Så begynte en annen fyr å legge an på henne og prøvde å kysse henne, så jeg gikk til underetasjen fordi jeg følte at det kokte over, så jeg gikk ned for å slippe å se det og for å roe meg ned. Rett etterpå, så kom hun ned fordi hun så at jeg blei sur. Rett etter der igjen, så kom "han" ned og begynte å være frekk i kjeften, så jeg ga han juling. Hun ble litt sur på meg, og ville ikke snakke med meg. Dagen etterpå ble vi enige at vi skulle møtes for å snakke. Hun sa at vi bare skulle være venner, og det gikk jeg med på.(en del av planen) 2 uker senere, så skulle vi se film og lage mat hos meg. Jeg lagde mat til henne og meg, vi spiste og så på film, og hun ga meg noen kyss på kinnet og sa at jeg var flink og sånn.(jeg tenkte at jeg bare skulle ta det rolig og være vennen hennes) Uken etterpå, så var jeg med henne og så film på rommet mitt, så la hun seg over meg, og vi begynte å rote og sånn. Og sånn har det vært de 5 siste gangene jeg har vært med henne. Når jeg møter henne, så oppfører hun seg ikke som om vi holder på eller noe, men med engang vi ser på film eller er alene så er det full fyr en god stund før hun roer seg ned igjen og vi følger med på filmen. Så i det siste, så har det blitt mer og mer serriøst, vi har snakket en god del og åpnet oss litt. Hun sier at hun er usikker og at hun egentlig ikke er ute etter et seriøst forhold akkurat nå. Vi har begynt å krangle mer og snakke mer serriøst og mindre flirting. Hun sier at jeg gir for lite komplimenter og er litt "slem" av og til. Noe som jeg vet at i realiteten ikke er sant, eller kanskje jeg gir litt få komplimenter.(nesten hver gang jeg er med henne) Vil ikke at komplimentene skal miste sin kraft og bli "kjedelig". Er ikke det normalt at jenter har følelser for noen de roter med i edru tilstand? Jeg lurer på om jeg skal droppe henne eller roe det litt ned og se hva som skjer. Det jeg har hørt fra andre som kjenner henne, det er at hun roter, men gir seg når det begynner å bli litt mer enn kos. Noe jeg tror at kan stemme dessverre... Jeg har også tenkt på at hvis hun bare leker seg, og ødelegger meg for sitt eget ego, så skal jeg gjøre det samme med henne. Tenker på henne en god del om dagene, og blir litt ustikker på signalene hun gir... Hun har blitt voldtatt før, så tar det litt rolig med henne på den fronten. (kun dyppet fingeren en gang). Langt og uoversiktelig innlegg fra en overtrøtt type. Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Gjestemannen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har lyst å få til et forhold med denne jenten. Så spørsmålet er: Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her var det mye rart. Voldtektsoffer, prinsessementalitet (gi meg flere komplimenter!), usikkerhet og motvillighet overfor et eventuelt forhold. Dette er alle ting hun må få jobbe seg igjennom selv. Ikke mye grobunn for et sunt forhold spør du meg. Etter min mening bør du ikke gå noe lenger enn det som foregår nå, og siden du ser etter et forhold anbefaler jeg at du vender blikket til noen andre. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tja, du må jo finne ut hva du er komfortabel med. Det virker kanskje som du legger mer i det enn hva hun gjør... i alle fall engasjement. Tror jenter sier mye sånt rart og egentlig mener noe annet for å se hvor interessen din ligger. Jeg har i allefall blitt sammen med en jente som sa at hu ikke ville ha noe forhold, men etter litt tid så var det i boks alikavel. Hvis du klarer så bare ver fornøyd med sånn du har det akuratt nå og se hvor det går og om du ikke klarer det så er det ok å si hva du ønsker siden hun har fortalt deg hva hun vil, men igjen så tror jeg det er best å bare ha det som du har det intill videre... og ser du henne med noen andre så dropp det, da er det ikke deg hun vil ha. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hun tester deg ut. Kvinner ønsker å beholde kontrollen, - for enhver pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå