Kiro Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har faktisk lyst på en sau. en liten villsau som jeg kan temme og trene opp til diverse ting Endret 5. mai 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Haha mener du ikke geit? Sauer er sta dyr!! Jeg skulle fange merkede sauer i en binge. Makan til spreke og sterke dyr. Musklene ble seriøst større etter to tre timer med heftige basketak :!: Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 LEOPARDGEKKO!! Kjæresten min hadde sånne før ): Men de dør så lett. Men med EN GANG det blir lovlig me øgler i Norge skal jeg ha verdens største samling av leopardgekkoer. Og dabbagamer. Og Skjeggagamer. Og Iguaner^-^ Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 LEOPARDGEKKO!!Kjæresten min hadde sånne før ): Men de dør så lett. Men med EN GANG det blir lovlig me øgler i Norge skal jeg ha verdens største samling av leopardgekkoer. Og dabbagamer. Og Skjeggagamer. Og Iguaner^-^ Gud, den var tøff Hvorfor dør de lett? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror det er fordi de må tas veldig mye vare på. De må ha "klimaet" i terrariet helt perfekt... Så vidt jeg skjønte... Våres døde etter ett par månder. Og de spiser mye. Så man må alltids ha en del syrisser. Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 leopard geckoer dør ikke let jeg har hatt tre sånne og jeg er 13 år de er kjempe lette å ha :!: Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ILDER!! Jeg har lenge tenkt på å kjøpe det, men siden det er ganske dyrt å ha ilder, så kan jeg ikke få meg det ennå :/ Og disse også: Lenke til kommentar
pippin88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er ikke sååå dyrt å ha ilder når man har skaffet alt man trenger.. Jeg har to nå og bruker ca 600 på mat på en og en halv måned.. Og så er de sååå morsomme Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er ikke sååå dyrt å ha ilder når man har skaffet alt man trenger.. Jeg har to nå og bruker ca 600 på mat på en og en halv måned.. Og så er de sååå morsomme Mnja, mente mer det at ildere har lett for å få kreft, og da vil en tur til dyrlegen fort komme opp i 10 000 kroner :/ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et Flodsvin =) Ellers hadde det vært kos med ei geit ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har veldig lyst på rotter, helst ørkenrotter, men bor i kollektiv nå så det blir vanskelig. Hadde rotter for noen år siden og det var skikkelig gøy, bortsett fra da den ene spiste et Nemiblad. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har lyst på en slik jeg: Alligator Snapping Turle Men, de er vel rimelig vanskelige å få fatt i her til lands. Pluss at det er veldig aggressive dyr Også har jeg lyst på minigris egentlig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Har lyst på en slik jeg: Alligator Snapping Turtle Men, de er vel rimelig vanskelige å få fatt i her til lands. Pluss at det er veldig aggressive dyr Du kan jo alltids smugle den hjem i ei fyrstikkeske Jeg tror ikke dette er noe naboen har nei. Søt som baby ugly som voksen!!! Lykke til på jakten etter en slik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg vil fortsatt ha ei geit Feit fjellgeit <3 Alà denne: Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har lyst på en slik jeg: Alligator Snapping Turtle Men, de er vel rimelig vanskelige å få fatt i her til lands. Pluss at det er veldig aggressive dyr Du kan jo alltids smugle den hjem i ei fyrstikkeske Jeg tror ikke dette er noe naboen har nei. Søt som baby ugly som voksen!!! Lykke til på jakten etter en slik Hehe, takk Men blir nok bare med "drømmen" tenker jeg. Blir jo rett og slett farlige når de blir store. Er det dyret i verden som biter nest hardest Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 De kliper lett av en finger ja De er store og dritstygge.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror kanskje hele armen kan gå også, hvis skilpadda er svær nok Nei, de er ikke mye pene. Minner om meg stridsvogner eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå