Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I frykt for å kuppe den ene kjæledyrtråden med dyr jeg ønsker meg, lager jeg en ny tråd om det! Svar etter tema Jeg begynner! En nusselig Abergeen Angus i hagen hadde vært noe.. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 kunne jo godt for standardsvaret: Men siden vi først er på den utradisjonelle siden av kjæledyrvalg hadde det vært artig med noen sånne på utsiden Har alltid tenkt at aper er råe dyr Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har kjempelyst på en kjælen Kolibri-fugl:D Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 den er søt.. hihi. litt liten kanskje? Jeg vil ha en lama og en geitebaby. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lyst på katt her hos meg, men sambo er er allergisk. Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En Chihuahua En lama En panda Og en pitteliten Gepardbaby :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Åååh........................ søtest den siste Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En tarantell! Og det teller som dyr da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lam Liten skilpadde Irsk setter, aaaaaaaaaw. Hvem kan vel si nei til denne lille tassen? Og såklart en av disse Kødda. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Delfin og Spekkhogger Får frysninger og tårer i øynene når jeg ser på bilder av disse nydelige skapningene. Drømmen er å svømme med delfiner og redde hele gjengen fra brutal slakt. Aww!!!! See denne apebabyen. Spoiler fordi det var så stort. Endret 4. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har kjempelyst på en Border Terrier. Er allergisk mot husdyr, men reagerer ikke på dette dyret. Ihvertfall ikke til nå. Problemet er at de kan være litt vanskelige å få tak i også koster de litt mer enn det jeg har penger til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Drage Bolognese Chinese Crested Powder Puff Fjellgeit Ninjaskilpadde Vaskebjørn Koala Endret 15. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) :!: likte den siste... heheh edit: skjønte det sku være en koala der. de er så nuskete hva feiler den geita der?? går den på bol? :O Endret 11. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ha ha, nei, det er bare slik jeg forestiller meg fjellgeiter. Sånne tynne er geiter, men sånne store, kraftige er fjellgeiter. Sånn jeg husker de fra barndommen med Disney i alle fall. En sånn tegneserier der Donald, Mikke, Langbein og Pluto skal bestige Alpene eller noe. Det er edelweiss, ørner, fjellgeiter og Pluto og en St. Bernard blir fulle på cognac og diverse Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 :!: ps det er bare en myte at St.B har brennvin i de tønnene på halsen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, jeg er fullt klar over det. Det fikk jeg oppklart for noen år siden av ei venninne. Ødela noe jeg hadde trodd på hele livet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 På en måte angrer jeg fortsatt at jeg spurte henne om det, men så igjen ... Kan vel ikke leve i en drøm hele livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå