grandiosa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 vet ikke hva det kommer av men selv anmeldelser av kjente spil blir kjedelige. tror det kommer av at det er for liten skrift, for lite bilder eller kjedelig skrift type. klarer ikke helt å sette fingeren på det. men fant ut at når jeg hoppet over halve unreal 2 anmeldelsen(som jeg har gledet til lenge) at jeg burde si ifra. om dere kommer til å skifte skriftdesignskrift type p.g.a dette innlegget vet jeg ikke men jeg har ivertfall fått sagt min menigng. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 vet ikke hva det kommer av men selv anmeldelser av kjente spil blir kjedelige. tror det kommer av at det er for liten skrift, for lite bilder eller kjedelig skrift type. klarer ikke helt å sette fingeren på det. men fant ut at når jeg hoppet over halve unreal 2 anmeldelsen(som jeg har gledet til lenge) at jeg burde si ifra. om dere kommer til å skifte skriftdesignskrift type p.g.a dette innlegget vet jeg ikke men jeg har ivertfall fått sagt min menigng. Jeg sitter med samme følelsen. Synes fonten er for liten, og dermed for mange tegn/bokstaver per linje... Kanskje noe å lære av hw.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Må stemme i. Litt for liten font og for få avsnitt. Nå kan jo skrften skrues opp i Explorer, men det skal da ikke være nødvendig? De har noe å lære av hw.no og overklokking.no. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 enig liten skrift og slitsomt å lese drar heller og prøver spillet etter å ha lest karakteren Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hmm joa, kansje litt større font og litt større mellomrom mellom linjene, men ellers er det jo perfekt, liker spesielt font typen, den er ingenting og klage på, man bør alltid bruke groteske fonter i lengre artikkler, særlig på internett:) Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Huff og huff.. ungdommen av i dag altså.. er ikke vant til å lese.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Huff og huff.. ungdommen av i dag altså.. er ikke vant til å lese.. Hehe...akkurat. Men...det er enkelte ganger ganske "ubehagelig" å lese på skjermen når det er liten skrift med mye tekst. Får litt vondt i øynene. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Skriften kan være i minste laget og det hadde ikke skadet med et par fete screenshots i løpet av artikkelen for å friste leseren. Greit å ta hensyn til dem med trege linjer men litt eye-candy må vi jo ha! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 har selv hatt litt typografi-lære og jeg ser ingenting galt med fontene på anmeldelsene... er nok heller folk som er litt bortskjemt med VG-style og liknende... akkurat VG er jo helt latterlig på noen PCer, og nummeret inntil til vanlig... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Skal si meg ganske enig i denne kritikken. Jeg, som redaktør i Gamer.no, synes også skriftstørrelsen er i minste laget, og kan gjerne tenke meg en en litt større. At avsnittene er tykke er litt feil. Dette er nok en illusjon som kommer av at skriftstørrelsen er for liten. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Skal si meg ganske enig i denne kritikken. Jeg, som redaktør i Gamer.no, synes også skriftstørrelsen er i minste laget, og kan gjerne tenke meg en en litt større. At avsnittene er tykke er litt feil. Dette er nok en illusjon som kommer av at skriftstørrelsen er for liten. dere skriver med Ariel (Vanlig) ikke sant? den skal jo ikke være fet så *går selv skole med mye typografi lære* er nok som Erling sier at det er en illusjon:) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 dere skriver med Ariel (Vanlig) ikke sant? den skal jo ikke være fet så *går selv skole med mye typografi lære* er nok som Erling sier at det er en illusjon:) *pirke* hvis du lærer typografi burde du jaffal vite at den heter Arial, selv om man sier aldri så mye Ariel(l)... dessuten er den vel bare BLITT vanlig...: liker fonter som tahoma og verdana (ikke minst) mye bedre på skjerm... verdana er så god og luftig... myriad er jo best, selvfølgelig, men den er vel helst på mac, akkurat som helvetica? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Alt burde skrives med 12 Eller 4 i web font. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hvorfor ikke 16 punkt? så får ALLE med seg det som står? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 fint å se at det er fork som er enig med meg. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Har alltid syntes at gamer.no's sine omtaler er greie å lese. Mulig det er bittelitt for liten skrift, men jeg har hvertfall ingen problemer med å få med meg hva som står der. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er også stor tilhenger av Verdana. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er også stor tilhenger av Verdana. Verdana er en fin font som passer godt på nett. En annen ting er dog de screens'ene dere har av spillene, hvorfor ikke la de åpne seg i et eget vindu istedenfor å lese over det gamle? For det første er det irriterende (jada, man irriterer seg over det meste i dagens samfunn), og en annen ting er at for oss som ikke har tilgang på bredbånd så er det greit å lese videre mens man venter på at bildet lastes inn... Rent bortsett fra det så er det fremdeles Flashpoint som feier gata... Des, OUT! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 En annen ting er dog de screens'ene dere har av spillene, hvorfor ikke la de åpne seg i et eget vindu istedenfor å lese over det gamle? For det første er det irriterende (jada, man irriterer seg over det meste i dagens samfunn), og en annen ting er at for oss som ikke har tilgang på bredbånd så er det greit å lese videre mens man venter på at bildet lastes inn... Du kan jo bare høyreklikke på bildene og åpne i nytt vindu. Bruker du Opera (det bør du :wink:) blir det enda enklere, Shift + venstre museknapp = åpne i nytt vindu, Shift + Ctrl + venstre museknapp = åpne i nytt vindu, men i bakgrunn. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Bruker du Opera (det bør du :wink:) blir det enda enklere, Shift + venstre museknapp = åpne i nytt vindu, Shift + Ctrl + venstre museknapp = åpne i nytt vindu, men i bakgrunn. Enkelt og greit. Dette funker like fint i IE. Samme prosedyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå