Gå til innhold

Spillverket.no: synes gamers artikler er tungleste

Anbefalte innlegg

vet ikke hva det kommer av men selv anmeldelser av kjente spil blir kjedelige. tror det kommer av at det er for liten skrift, for lite bilder eller kjedelig skrift type. klarer ikke helt å sette fingeren på det. men fant ut at når jeg hoppet over halve unreal 2 anmeldelsen(som jeg har gledet til lenge) at jeg burde si ifra. om dere kommer til å skifte skriftdesignskrift type p.g.a dette innlegget vet jeg ikke men jeg har ivertfall fått sagt min menigng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke hva det kommer av men selv anmeldelser av kjente spil blir kjedelige. tror det kommer av at det er for liten skrift, for lite bilder eller kjedelig skrift type. klarer ikke helt å sette fingeren på det. men fant ut at når jeg hoppet over halve unreal 2 anmeldelsen(som jeg har gledet til lenge) at jeg burde si ifra. om dere kommer til å skifte skriftdesignskrift type p.g.a dette innlegget vet jeg ikke men jeg har ivertfall fått sagt min menigng.

Jeg sitter med samme følelsen. Synes fonten er for liten, og dermed for mange tegn/bokstaver per linje... Kanskje noe å lære av hw.no?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Må stemme i. Litt for liten font og for få avsnitt. Nå kan jo skrften skrues opp i Explorer, men det skal da ikke være nødvendig? De har noe å lære av hw.no og overklokking.no.

Lenke til kommentar
Skal si meg ganske enig i denne kritikken. Jeg, som redaktør i Gamer.no, synes også skriftstørrelsen er i minste laget, og kan gjerne tenke meg en en litt større. At avsnittene er tykke er litt feil. Dette er nok en illusjon som kommer av at skriftstørrelsen er for liten.

dere skriver med Ariel (Vanlig) ikke sant?

den skal jo ikke være fet så:)

*går selv skole med mye typografi lære*

er nok som Erling sier at det er en illusjon:)

Lenke til kommentar

dere skriver med Ariel (Vanlig) ikke sant?

den skal jo ikke være fet så:)

*går selv skole med mye typografi lære*

er nok som Erling sier at det er en illusjon:)

*pirke* hvis du lærer typografi burde du jaffal vite at den heter Arial, selv om man sier aldri så mye Ariel(l)... dessuten er den vel bare BLITT vanlig...: liker fonter som tahoma og verdana (ikke minst) mye bedre på skjerm... verdana er så god og luftig...:) myriad er jo best, selvfølgelig, men den er vel helst på mac, akkurat som helvetica?

Lenke til kommentar
Jeg er også stor tilhenger av Verdana.

Verdana er en fin font som passer godt på nett.

En annen ting er dog de screens'ene dere har av spillene, hvorfor ikke la de åpne seg i et eget vindu istedenfor å lese over det gamle? For det første er det irriterende (jada, man irriterer seg over det meste i dagens samfunn), og en annen ting er at for oss som ikke har tilgang på bredbånd så er det greit å lese videre mens man venter på at bildet lastes inn... :)

Rent bortsett fra det så er det fremdeles Flashpoint som feier gata... :woot:

Des, OUT!

Lenke til kommentar
En annen ting er dog de screens'ene dere har av spillene, hvorfor ikke la de åpne seg i et eget vindu istedenfor å lese over det gamle? For det første er det irriterende (jada, man irriterer seg over det meste i dagens samfunn), og en annen ting er at for oss som ikke har tilgang på bredbånd så er det greit å lese videre mens man venter på at bildet lastes inn...   :)

Du kan jo bare høyreklikke på bildene og åpne i nytt vindu. Bruker du Opera (det bør du :wink:) blir det enda enklere, Shift + venstre museknapp = åpne i nytt vindu, Shift + Ctrl + venstre museknapp = åpne i nytt vindu, men i bakgrunn. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...