frowen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei. Vet ikke om dette er bra sted å plassere tråden men gjør det alikevel! Jeg lurer på om det er noen som vet hva t-skjortene som Dexter bruker heter eller kan kjøpes? Tenker på den han bruker mens han dreper... eksempel Thanks Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Heh, satt akkurat å så på sesong 2. Kunne tenkt meg å vite hvor man kan få kjøpt linbuksene han bruker. Ser for meg at det er komfort til sommeren. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Heh, satt akkurat å så på sesong 2. Kunne tenkt meg å vite hvor man kan få kjøpt linbuksene han bruker. Ser for meg at det er komfort til sommeren. +1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Linbukser får man billig på H&M, men kan ikke garantere at de er like Dexters Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei. Vet ikke om dette er bra sted å plassere tråden men gjør det alikevel! Jeg lurer på om det er noen som vet hva t-skjortene som Dexter bruker heter eller kan kjøpes? Tenker på den han bruker mens han dreper... eksempel Thanks Ser ut som en helt vanlig langermet bestefar-trøye, prøv HM. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 At de er like spiller ingen rolle. Det er mer stoffet som ser behagelig ut. Takk for tipset Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Den skjorta der tror jeg ikke er så veldig dyr og er av spesiellt merke. Den ser jo helt plain ut. Prøv Cubus, H&M osv. Endret 4. april 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Papfar fører slike skjorter. Papfar! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå