Larisss Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei.. Har som sakt en Tatung 37" LCD-TV, har nå kjøpt meg en skikkelig HDMI kabel og koblet tvn til pcn min. Har bilde å sånt, men bildet stikker ganske langt ut på alle sidene, så jeg ser bare halve START linjen og ikoner osv. Har prøvd allle oppløsninger, Men får det ikke til å bli bra. Noen som kan hjelpe meg? Syns også bildet er ganske uklart, det var liksom mye finere bilde med vanlig skjerm kabel. Noen her som har samme tv`n som har noe erfaringer med å koble den på HDMI kabel. Har hørt at det skal blir mye bedre bilde med HDMI men til nå kan jeg ikke se at det ble det akkurat. - Oppløsningen jeg sitter på nå er: 1280x720. Håper noen gidder å svare og hjelpe meg... Mvh. Lars Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sett oppløsningen til 1360x768, og les i bruksanvisningen til tatungen ang hvordan du aktiverer 1:1 pikselmapping. Lenke til kommentar
Larisss Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Sett oppløsningen til 1360x768, og les i bruksanvisningen til tatungen ang hvordan du aktiverer 1:1 pikselmapping. Har satt oppløsningen til 1360x768, men Jeg fant ingenting om 1:1 pikselmapping i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken tv har du? Finnes flere utgaver. Lenke til kommentar
Larisss Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken tv har du? Finnes flere utgaver. Det er denne TV`n jeg har: http://www.tatung.no/produktbilderanalog/p...ilde37MCGI.html. Men nå når jeg har 1360x768 i oppløsning, så stikker ikke bildet ut av "skjermen" lenger, nå går ikke bildet helt ut i kanten, det er er liksom en svart ramme rundt hele bildet. Men bildet er ganske uklart enda, hva vil det si om jeg klarer å få ordnet 1:1 pikselmapping? Lenke til kommentar
Larisss Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det må da være noen her som har TATUNG 37" som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvis det er noen trøst er min Daewoo TV også sånn. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 har samme tv som deg..jeg bruker dvi kabel fra maskinen til tven. det funker fint det. skal se om jeg finner noe om pixel mapping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå