Gå til innhold

Aprilfest 2008 - kritikk på mine bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener vel at kommentarene til bildene som er der, de skal vi skrive her?

Dagens bilde (3. april) synes jeg ble bra. Selv om du irriterer deg over oss som bruker høyre øye :)

I og med at klærne til Morten er såpass tidløse, så kler bildet godt sort/hvitt. Eneste som er dumt er at han har et moderne digitalkamera ...

Tom

Lenke til kommentar

Greit nok det siste, men kanskje litt veik og sentrert komposisjon? Alt som foregår i høyre billedkant er meningsløst (du kunne kuttet det rett bak ryggsekken, eller enda tidligere), og man lurer jo litt på hva gutten fotogtaferer.

Personlig irriterer jeg meg over at han befinner seg i grønn auto, og ikke bruker solblender. :)

Lenke til kommentar
Forresten, er Nikon D70S standard han bruker.

Dette kunne jeg nesten gjette på ;)

Fare for at det blir flere bilder av han gjennom mnd, da han er det eneste som er spesielt for tiden ;P

Det er da mye fint å ta bilde av i Halden og omegn da? Var med brutter' for et par år siden, og da gikk vi rundt i gamlebyen ved foten av festningen.

Tom

Lenke til kommentar
Personlig irriterer jeg meg over at han befinner seg i grønn auto, og ikke bruker solblender. :)

Vel han driver ikke med foto til vanlig, bare var med ut å knipsa ;)

Fikk han til å prøve manuell osv ;)

Fare for at det blir flere bilder av han gjennom mnd, da han er det eneste som er spesielt for tiden ;P

Det er da mye fint å ta bilde av i Halden og omegn da? Var med brutter' for et par år siden, og da gikk vi rundt i gamlebyen ved foten av festningen.

Tom

Kanskje ikke jeg som ser alt like bra som deg ;P Har ofte problemer med å se ting som er bra å ta bilder av :blush:

Lenke til kommentar

gud hjelpe meg. 3 tråder før man får lov å komme med kritikk?

du skal få kritikk av meg.

Bilde av fotografen var gørr kjedelig. Tror selv en statue kunne i rette hender vært mer intressant.

Kirken eller bygningen var også urolig kjedelig fanget, og er uklar oppe til høyre.

et lite tips. Finn noe spennende. Noen sterke utrykk. Ta for deg en tigger, en selger av =oslo eller magafon. Og kom med noe som gir oss som skal se på bildene dine, noe!!

takk

Lenke til kommentar

Bilde av fotografen var gørr kjedelig. Tror selv en statue kunne i rette hender vært mer intressant.

Kirken eller bygningen var også urolig kjedelig fanget, og er uklar oppe til høyre.

et lite tips. Finn noe spennende. Noen sterke utrykk. Ta for deg en tigger, en selger av =oslo eller magafon. Og kom med noe som gir oss som skal se på bildene dine, noe!!

om du så ikkje finner dette, så lek deg med noen sterke temaer. selvmord, nød, sorg, eller annet. ikkje server noe så kjedelig som dette. Det gir i alle fall meg ingenting

takk

Lenke til kommentar

er som sagt en utfordring å finne noe å ta bilder av, er ikke så mye å ta bilder av i området osv.. er fortsatt amatør fotograf deluxe, og som sagt er dette dokumentering av dagligdagslivet mitt og slikt...

3 tråder før man får lov å komme med kritikk? hæ?

Endret av Zaft
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nytt bilde lagt inn, poster her også like greit så folk slipper å hoppe mellom posts:

16 April

portraiture.jpg

Ble ett bilde igår, av meg selv, litt retouch med en plugin i photoshop for test.

Grunnet vondt ben og personlige årsaker har jeg dessverre feilet utfordringen med tanke på hvor ofte det skal bli bilder. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...