tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da jeg gikk en runde for å ta bilder til aprilfesten* kom jeg over dette motivet. 1/200s, f/2.8, 24mm, ISO 200 Litt juksing i PS Elements selvfølgelig. Tom * Utfordringen min er sort/hvitt, slik at når jeg setter kamera til JPEG, så setter jeg til JPEG+RAW ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg likte veldig godt fargene i det bildet, (ville ikke vært det samme i svart-hvitt nei) og komposisjonen synes jeg også var god. Interessant å se at man kan få til et så bra bilde av noe slikt "enkelt"...ikke alltid man kommer på det nei. RandiA Endret 3. april 2008 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg likte veldig godt fargene i det bildet, og komposisjonen synes jeg også var god. Interessant å se at man kan få til et så bra bilde av noe slikt "enkelt"...ikke alltid man kommer på det nei.RandiA Jeg må innrømme at jeg liker det enkle. Litt inspirasjon har jeg jo også fått fra forum-brukeren PMnormal, som er innom en gang i blandt ... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå