Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Morsomme greier

mungo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

:D det er nok maksgrensa du nevner nå. Min avatar er 4414 bytes (<6kB) og 31*31 bildeelementer stor.... Som jeg ser det har jeg mitt på det rene. :woot:

Hilsen mungo (HELT mungo!)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest nettikette-reglene og retningslinjene til dette forumet og har ikke klart å finne noe om animerte avatarer. For dem som ikke liker avatarer så finnes det en funksjon i profilen (tror jeg det er) for å skru av bruken av avatarer slik at de ikke ser dem. Har du en link til der hvor en moderator har bedt deg om å fjerne avataren din? Jeg synes det er synd hvis bruk av animerte avatarer som ikke overstiger maksimumsgrensene som er satt for logisk og fysisk størrelse skulle være forbudt.

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest nettikette-reglene og retningslinjene til dette forumet og har ikke klart å finne noe om animerte avatarer. For dem som ikke liker avatarer så finnes det en funksjon i profilen (tror jeg det er) for å skru av bruken av avatarer slik at de ikke ser dem. Har du en link til der hvor en moderator har bedt deg om å fjerne avataren din? Jeg synes det er synd hvis bruk av animerte avatarer som ikke overstiger maksimumsgrensene som er satt for logisk og fysisk størrelse skulle være forbudt.

Det er et kjent fakta at animerte avatarer er forbudt på forumet.

Det drar oppmerksomheten bort fra teksten.

Spør en moderator hvis du er i tvil.

Å forresten.. hva var poenget med denne tråden?

Var det avataren din, eller..?

Lenke til kommentar
Det er et kjent fakta at animerte avatarer er forbudt på forumet.

Jeg har lest noen tråder sånn av og til hvis det skulle være noe av interesse, men kan som sagt ikke huske å ha sett noe om animerte avatarer. Med dine 700+ poster i forumet kan du vel alle utenat... :p Neida... bare tuller. Tar vel en spøk her i humordelen av forumet?

Det drar oppmerksomheten bort fra teksten.
Ærlig talt... Hvis noen har så store problemer med konsentrasjonen skjønner jeg ikke hvordan de klarer å surfe på nettet en gang.

Spør en moderator hvis du er i tvil.
Det skal jeg gjøre, med en klar melding om å få det inn i retningslinjene for forumet. Helst med bedre grunner enn de jeg har sett til nå.

Å forresten.. hva var poenget med denne tråden?

Var det avataren din, eller..?

Poenget med denne tråden er at de som leser den skal klikke på linken og forstå at de ble lurt. Diskusjonen om avataren var det ikke jeg som startet, det var det SnowDOG_ som gjorde. Jeg bare svarer på de svarene jeg får som forfatter av tråden.

Håper ellers at alle har hatt ei humørfylt helg uten kjipe innslag. :)

Lenke til kommentar
Ouch! ul0vlig avatar. Den skal være 50x50 og 6k stor og du risikerer å miste avatar muligheten hvis du ikke fjerner den.

wannabee moderator!

Lol det er første gangen noen har kalt meg det. Sikker fordi eg har mange poster :roll::shrug:

Anyways eg sa det til han før det var for sent (ser ut at det allerede er for sent og han har mistet avatar muligheten hvis du ser det krysset der avataren hans skulle ha vært)

Btw sftu u mofo! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

ikke for sent enda. Ser fremdeles avataren. Skikkelig kul! Bare avataren er god nok grunn til å poste her i "Humor". :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...