RyanReynolds Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Jeg bruker vanligvis ImgBurn når jeg brenner DVD-er. Men nå er det ikke en Image-fil jeg har med å gjøre. Jeg har lagt inn en DVD på dataen, og vet ikke helt hvilket program jeg må bruke for å brenne den ut. Fikk en VIDEO_TS-mappe på litt over 7 GB. Hadde den vært på 4GB hadde jeg nok fått det til, men siden filene er på over 7 GB sliter jeg litt. Jeg har DVD-plater på 8,5 GB, så det er ikke platene som er problemet. Noen som vet om et enkelt program? Gjerne like enkelt som ImgBurn. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er vel ikke så lett å gjøre dette når maskinen ikke fungerer? Hvis den gjør har du valgt feil kategori.. Uansett, prøv Nero. Det er ikke gratis, men du kan prøve det i 30 dager. Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg lurer også på dette Får det ikke til i nyeste nero så om steffenz eller noen andre vil si litt mer om hva man skal velge vil det hjelpe to stykker =) Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Er vel ikke så lett å gjøre dette når maskinen ikke fungerer? Hvis den gjør har du valgt feil kategori..Uansett, prøv Nero. Det er ikke gratis, men du kan prøve det i 30 dager. Beklager, var usikker på hvor jeg skulle poste dette spørsmålet. Uansett, jeg tror jeg fikk det til i Nero nå. Er ca halvveis nå, tok 36 minutter å brenne. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvorfor kan du ikke bruke ImgBurn? Bruk "write files/folders to disc"(build mode). Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hvorfor kan du ikke bruke ImgBurn?Bruk "write files/folders to disc"(build mode). Uff da.. Må prøve dette etterpå. Takk for svar. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Beklager, var usikker på hvor jeg skulle poste dette spørsmålet. Uansett, jeg tror jeg fikk det til i Nero nå. Er ca halvveis nå, tok 36 minutter å brenne. Jepp, det tar helt sykt lang tid å brenne. Har brent 8,5 noen ganger før, da jeg skulle lage en DVD master som skulle i trykk, og det tok rundt en time å brenne på 8x brenneren min. Jeg lurer også på dette Får det ikke til i nyeste nero så om steffenz eller noen andre vil si litt mer om hva man skal velge vil det hjelpe to stykker =) Er du sikker på DVD-brenneren din støtter Dual Layer? Lenke til kommentar
branick Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jada, har brent DL img tidligere Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenker meg de som det tar så lang tid som en time, brennes vel den på 2,4X hastighet og ikke 8X (brenner støtter vel kun 2,4 på DL) brenner en Verbatim på 8x her og det tar 12 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå