Gå til innhold

Zupster - en utrolig kynisk SMS-tjeneste som lopper unge for penger

Anbefalte innlegg

Zupster.no en kynisk SMS tjeneste for å loppe unge mennesker via en SMS tjeneste.

Zupster er en tjeneste hvor du hele tiden kan oppdatere vennene dine om hva du gjør via nett og SMS.. som "jeg sover", "hun spydde i sofaen","jeg sitter på do" og slike meldinger kan du motta for bare en krone pr stk.

Så hvis du har 20 venner på denne kyniske tjenesten og alle oppdaterere deg med kun én melding om dagen.. ja da koster det deg 600 kr i mnd.. har du 40 venner som kun sender én melding, ja da har du bare brukt 1200 kr pr mnd.

Zupster påstår de har 30% mer nye brukere hver dag.. vel.. siden de spammet dagbladet kommentarer i går har det kommet 4 nye medlemmer, og kun én av de i dag... jeg ser dette som ulovlig og feil markedsføring og har tipset forbrukerombudet.

Tjenesten er også svært upersonlig og gjør at unge i dag får mindre personlig kontakt. Den er ikke praktisk på noen som helst måte.. De sier tjenesten er gratis hvis man velger å slå av SMS varsling, men samtidig sier de at det aldri skjer noe når du sitter forran skjermen/PC´n så de lurer deg til å tro at SMS varsling er viktig.

Dette er utrolig kynisk, patetisk og ubrukelig tjeneste som lopper unge (og foreldre) for mange penger!!

Skulle ønske noen av eierene turte å svare på dette!

Noen som har innspill?

Endret av Skagen
Tre-ords-regelen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...