Lightboy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei.Jeg la nettopp in visa 64 og har fått problemer med windows update.hver gang jeg prøver å laste ned så får jeg windows module installer has stopped responding..prøde å se litt på nettet men jeg vet ikke hvor jeg skal lete.Prøvde å laste ned manuelte men jeg får ikke instalert patchene de står bare å spinner.Håper noen kan hjelpe meg for nå er jeg så lei.. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ingen som har vært bort i dette før? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei.Jeg la nettopp in visa 64 og har fått problemer med windows update.hver gang jeg prøver å laste ned så får jeg windows module installer has stopped responding..prøde å se litt på nettet men jeg vet ikke hvor jeg skal lete.Prøvde å laste ned manuelte men jeg får ikke instalert patchene de står bare å spinner.Håper noen kan hjelpe meg for nå er jeg så lei.. Hei, Problemstillingen er ukjent for meg, men det slo meg: Skjedde dette fra og med den aller første updaten du forsøkte å kjøre? Hvis ja har jeg ingenting å bidra med, men hvis nei kan du jo forsøke å systemgjenopprette deg tilbake til før patchen som trøblet til systemet ditt. (Bare en idé...) Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå