smygarn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jadda.. da har jeg skaffet Windows Longhorn(beta)!!!! Dette er vel og merke en beta-versjon for testing, men like fullt Longhorn. Skal så fort som mulig få satt igang en liten roundup av os'et. Regner ikke med å ta noen system-test idet dette er en TIDLIG beta. Men jeg vil gjerne ha tips på hvordan jeg skal foreta roundup-testen, så hardware.no folk: mail meg med noen tips.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Regner med at det er den alfa versjonen som har ligget på nettet i måneder nå du har skaffet deg? Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 er nok ikke det.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har hatt det i noen måneder. Det suger BIG TIME! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvorfor vil noen ha et OS som er: - Et OS som er gjennomført spyware - Som er en ustabil versjon av et OS som kommer om et års tid - Et OS som er Palladiums første virkelig store inntreden på din verden. Å legge inn Longhorn alfa/beta er omtrent like smart som å legge inn Back Orifice og Sub 7 på sin egen PC frivillig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvorfor vil noen ha et OS som er... Ikke paranoide. Men vanlige folk som synes det er litt interessant med nye operativsystemer vil gjerne det. smygarn: hvilken build er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå