KSU Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Heisann! Har sett litt innpå her nå i lengre tid, og tenkte jeg kanskje likegodt skulle registrere meg. Har et bilde her jeg er litt usikker på, og håpte jeg kunne få litt synespunkter og tilbakemeldinger på det Først og fremst er det horisonten - Jeg får den rett og slett IKKE til å se rett ut, uansett hva jeg gjør. Når den er "teknisk" rett så ser den skeiv ut, og omvendt. Bildet er tatt med Canon 400D/Canon EF 18-55mm Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Heisann ! Tok meg den frihet og fiksa horisonten din. En kjapp tur i photoshop så vil jeg si at horisonten ble bra. Komposisjonen er vel ikke så gal, du har ikke plassert horisonten midt i bildet og det er bra ! Som et siluett bilde fungerer det ikke optimalt da du har endel lys i de svarte partiene, kan kansje redigeres bort i photoshop. Ellers foreslår jeg at hvis du skal ta denne typen bilder bør du benytte et stativ og eksprimentere litt med lange lukker tider. Morro med helikoptret i bildet. Generelt sett finnes det mange av denne typen bilder rundt om her og du har mye å forbedre. Eneste måten å bli bedre på som jeg har erfart er å gå ut a ta masse bilder, til slutt blir det fart i sakene Endret 3. april 2008 av FotoDilla Lenke til kommentar
KSU Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takk skal du ha Ja, ser det er noen lyspunkter inne i "siluetten", og er enig med deg i at det ikke ser så pent ut. Mange takk for god tilbakemelding Jeg legger opp ett bilde til jeg, om det er i orden, i stedet for å starte en ny tråd eller noe slikt. Enda et siluettbilde av et helikopter faktisk Hvis noen har kommentarer på bildet eller idéer til forbedring o.l. tar jeg imot med takk. Er her for å lære Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Se der ja !! Da var et vanvittig flott siluett bilde av et helikopter. Utrolig bra spørr du meg, dette er jo i en helt annen klasee en det første bildet dit !! Kommer faktisk ikke på hva som kunne vært gjort bedre her, de garva fotografene her inne har nok noen ideer men jeg syntes det er perfekt. Dette er jo noe du kan ramme in å henge på veggen !! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Helikopterbildet er råtøft. Det ser nesten ut som om det er en atombombe som går av i bakgrunnen! Har ingen umiddelbare råd til neste gang, ville vært superfornøyd om jeg hadde tatt det selv. Det første bildet har veldig pen himmel og pen komposisjon, men det er noen forstyrrende elementer som gjør at det ikke er noe 100% heng-på-veggen-mesterstykke. Synes jeg. Lenke til kommentar
KSU Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ojsann! Mange takk for det Ble ganske fornøyd da jeg tok det ja, men var litt redd for at det var utbrent/overeksponert der i bakgrunnen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Helikopterbildet var helt fabelaktig. Noe av det beste og mest unike jeg har sett her inne på en stund! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ditt andre bilde var enormt mye bedre enn det første. "Oversiktsbildet" var litt for uskarpt, og forgrunnen var alt for mørk. Lenke til kommentar
axXminster Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Kor har du tatt det helikopterbildet? Var utrulig bra bilde, ikkje noe negativt å si. Vurdert å poste det på airliners.net? Bilder i den klassen der går lett av med Photographers Chois of the week. Igjen, utrulig bilde First guess må nesten bli solastranda...? Kem sin puma det er forresten ? HS eller Norsk? Endret 17. april 2008 av brynjulv88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå