Ville Vonca Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nei. Kan ikke si at jeg gjør det. Men det kan tenne å se en svett kropp ... Kommer kanskje vel litt an på personen Men jeg har hørt om noe forskning som sier at vi har en uforklarig tiltrekning til kroppslukten hos våre ideelle partnere. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er nokk en forskjell når vi karene er på treningstudio og svett, enn en dude som ikke har dusjet på noen dager.. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ikke svette generelt, men mer på kroppslukten. =D Var en gutt i klassen som satt ved siden av meg. Holdt på å hoppe på ham...guuu han luktet så godt! 8D Nope, ikke noe perfyme, men selve kroppslukten. Men etter gymtimene derimot...holdt på å slå ham ihjel. 8D (har en tendens til å slå "ihjel" gutter med grunn) Ellers ja, forskjell på svettelukt etter intens arbeid/trening og uteblitt-dusj-i-flere-dager. Men eller tenner ikke på sånn lukt. Takler ikke min egen svettelukt engang. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg lukter kake. Er det noen som tenner på det her? EDIT: Jeg tuller ikke. Endret 25. juli 2008 av Magnus_L Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Forskjell på kroppslukt da.. Normal kroppslukt er ok, mens hest er yuck.. Var visse på HW-lan 07 som luktet hest og som godt kunne dusjet litt.. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Stiller meg fint ba teorien om kroppslukt, ikke sterk svette. Det går begge veier for både gutter og jenter. Leste at grunnen til at du syntes at noen av det motsatte kjønn lukter naturlig bedre enn andre er fordi hjernen sier til deg at "den personen luktet godt!" fordi personen har en bred genetisk variasjon fra deg og da er sansynligheten høyere for et suksesfult avkom. De aller fleste av oss dusjer jo nå til dags minst en gang per dag og bruker i tilegg parfymer o.l, det kan da godt tenkes at litt svette kan gjøre den effekten merkbar eller sterkere. Skikkelig svette lukt er nok turn off for de fleste, men naturlig kroppslukt (som produseres og eksisterer sekundet du går ut av dusjen) kan da være tiltrekende. Tror ikke du trekker mer av det motsatte kjønn ved å lukte værre, tvert i mot. Og det er da de samme personene som tiltrekkes av din lukt, nemlig de med genetisk variasjon. Its all evolution boys and girls! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 T-bag anyone? Så lenge jeg får være Bagen. Lenke til kommentar
Gjest Guesst Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vet ikke om det har noe med saken å gjøre men jeg bringer det opp for det, da jeg ofte har lurt på dette..... Jeg har kjent min beste venn siden vi var smågutter (vi er nå i tredve årene) og siden jeg har delt så og si alt med ham var det naturlig for meg å dele damene jeg har vært sammen med med ham også og det er her jeg kommer til poenget: Det lukter helt anderledes av ham når han er god og svett etter noen runder med min kone enn når vi foreksempel har bygget terrasse sammen i steikende sol varme! Det lukter mye mer brunst av ham om jeg kan si det slik, en mye strammere og mer markant lukt, ikke ubehagelig eller noe, bare anderledes. Så det jeg har kommer frem til er at vi lukter anderledes når vi har sex enn ellers, mulig at vi utsonder en annen lukt da? En lukt vi kanskje tenner mer på? Som på en måte forteller at vi er klare eller noe i den duren? Jeg har spurt min kone om dette men hun kan ikke si at hun har merket noe forskjell, så det er kanskje bare meg? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
huuusj Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 du deler kona di med han ??? ehh..okey..har han kone som han deler med deg også elr? Lenke til kommentar
Gjest Guesst Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 du deler kona di med han ??? ehh..okey..har han kone som han deler med deg også elr? Ikke for øyeblikket nei.... Men det har hendt at jeg har delt hans damer også ja. Det er faktisk forskjell på sex og kjærlighet om du tror det eller ei Dessuten har vi delt omtrent alting så hvorfor ikke? Personlig syntes jeg det er helt fantastisk å se min kone sammen med en annen mann, men det er nok veldig induviduelt tror jeg og er ikke for alle å gjennomføre... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 du deler kona di med han ??? ehh..okey..har han kone som han deler med deg også elr? Ikke for øyeblikket nei.... Men det har hendt at jeg har delt hans damer også ja. Det er faktisk forskjell på sex og kjærlighet om du tror det eller ei Dessuten har vi delt omtrent alting så hvorfor ikke? Personlig syntes jeg det er helt fantastisk å se min kone sammen med en annen mann, men det er nok veldig induviduelt tror jeg og er ikke for alle å gjennomføre... Sterkt gjort, det skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg