Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter tenner på gutter som lukter svette?

Gjest Autonub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svette? Nei takk. Ikke engang under sex. :sick:

Pft! om ikke dere svetter litt, har dere ikke sexet hardt og lenge nok ;)

Forøvrig vet jeg flere jenter som liker fersk svette, rett etter treningsøkt eller fysisk arbeid f.eks, sånn på vei til dusjen..

Gammel svette er alltid no go.

Endret av toth
Lenke til kommentar
De fleste jeg har hatt sex med har ikke svettet! Og det går faktisk ganske hardt for seg.

For å si det sånn da, om en person, uavhengig av kjønn "peiser på", driver med iherdig fysisk aktivitet i en time eller to, er de fryktelig sjeldne eksemplarer av menneskerasen om dette ikke utløser svette.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Svette? Nei takk. Ikke engang under sex. :sick:

Er vel litt vanskelig å unngå vel...

Tror ikke det er noe problem å tenne på svette, men gammel svette som stinker må man ha et alvorlig fetish for å like. Du kan jo teste henne ved å gi henne et sniff en dag du lukter litt. :!:

Lenke til kommentar

Svette er digg ^^ Nesten anytime.

Svette lukter sjeldent gammelt om man har hygienen i orden eller er et spesialtilfelle (jeg svetter midt på kaldeste vinteren selvom jeg sitter UTE i undertøy liksom). Jeg har til dags dato aldri reagert negativt på svette fra mine tidligere sexpartnere. Zappy sin svette lukter godt ^^ Spesielt den rett før/under sex svetten :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Kvinner skal, av naturen, originalt tenne på gutters svettelukt, hårvekst, muskler og store peniser, men etter hva vi har erfart fra forumet, er dette nødvendigvis ikke sannheten.

Mulig det var slik fra naturens side. Men samfunnet erfarer vel og beviser at man kan læres opp til hva man tenner på. Kvinner går bort fra endel tenningsmønstre, noe menn også gjør, fordi vi læres opp til å tenne på idealet i stedenfor.

Derfor...tror ikke det er så mange kvinner som tenner på svettelukt, men store peniser derimot :D he he...det er jo veldig opphissende å se på en stor og fin kuk da, det nekter jeg ikke for.

Lenke til kommentar
De fleste jeg har hatt sex med har ikke svettet! Og det går faktisk ganske hardt for seg.

For å si det sånn da, om en person, uavhengig av kjønn "peiser på", driver med iherdig fysisk aktivitet i en time eller to, er de fryktelig sjeldne eksemplarer av menneskerasen om dette ikke utløser svette.

Jeg antar deres sex varer over 1 time? Hard puling i 5 minutt trenger ikke skape så mye svette

Lenke til kommentar

Nå snakket jeg mer generelt enn om meg personlig.. Men som sagt ja, en "skikkelig omgang" på bortimot en time eller mer, produserer jo garantert svette om man har det gøy?

Det samme kan jo selvsagt 10min på kjøkkenbordet gjøre, selv om det ikke er garantert..

Jeg håper de fleste, ink. deg, får oppleve noe mer spennende enn 5min's monoton peising?

Lenke til kommentar
Det enkleste er ofte det beste ;) Er somregel ferdige når det har gått for begge, og det tar somregel ikke lang tid.

Folk er forskjellige..

For min egen del vil jeg helst gjøre ting jeg liker og syns er godt, lenge. Om det er å kjøre vannscooter, stå snøbrett, sole meg eller sengegymnastikk.

(selvsagt ikke like lenge med alt hver gang, men som generell regel)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_morro_*

Jeg prøvde testosteron og da luktet kroppen på en annen måte enn normalt, det luktet som en slags dyr parfyme av hele meg. Det lukter av og til slik normalt også, men ikke så sterkt. Det er en behagelig duft og kan minne litt om musk parfyme, bare mer behagelig. Jeg kan kjenne igjen den lukten, det er ikke vanlig svettelukt, og det er denne lukten damer tenner på.

Lenke til kommentar
Derfor...tror ikke det er så mange kvinner som tenner på svettelukt, men store peniser derimot :D he he...det er jo veldig opphissende å se på en stor og fin kuk da, det nekter jeg ikke for.

Unnskyld meg et visst sted, men peniser er ikke fine ETT sted. Slapp eller stiv. Jeg har aldri blitt tent av en penis i hele mitt liv, jeg blir vel mer tent av hva den gjør. Å lukte på svette og se på en tissetass kan ikke sammenlignes, da svetten kjennes påkledd, men tissen må sees på avkledd. Skal alle menn måtte kle av seg for at vi skal dømme dem etter størrelsen på kuken deres før de skamfult må kle på seg igjen fordi de har litt for liten tiss? C'mon...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Unnskyld meg et visst sted, men peniser er ikke fine ETT sted. Slapp eller stiv. Jeg har aldri blitt tent av en penis i hele mitt liv, jeg blir vel mer tent av hva den gjør. Å lukte på svette og se på en tissetass kan ikke sammenlignes, da svetten kjennes påkledd, men tissen må sees på avkledd. Skal alle menn måtte kle av seg for at vi skal dømme dem etter størrelsen på kuken deres før de skamfult må kle på seg igjen fordi de har litt for liten tiss? C'mon...

Fint for deg at du ikke får noe ut av å se en erigert penis. Jeg liker å se på en erigert penis, så ferdig med den saken.

Hva har jeg sagt om at menn må kle av seg for å vise utstyret? Hva menn velger å gjøre får være deres sak. Viser de kølla si, så blir den vurdert inni tankene mine. Men ikke et ord blir sagt til mannen. Så hvorfor skulle han skamme seg når han ikke vet hva jeg tenker?

Jeg liker helst at kuken er litt stor. ( 16-17 cm og tykk). Er det noe galt i å like en stor pikk egentlig?

Lenke til kommentar
Jeg liker helst at kuken er litt stor. ( 16-17 cm og tykk). Er det noe galt i å like en stor pikk egentlig?

Sa jeg det var noe gale i det? Poenget er at mannekroppen er den minst fine i samfunnet, det ser man overalt, for man ser aldri en penis, men man ser masse pupp og jentetiss. Bare fordi du liker peniser med en viss tykkelse, betyr ikke det at alle klarer å ha sex med dette, og da blir det naturlig å like mindre peniser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...