Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter tenner på gutter som lukter svette?

Gjest Autonub

Anbefalte innlegg

Gjest Autonub

Hallå.

Meg og noen kompiser i klassen diskuterer om jenter virkelig tenner på gutter som lukter svette?

Jeg synes selv det høres ganske rart ut, men de påstår så.

Sant eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Tror ikke det gjelder spesielt svettelukt, men enkelte menn utsondrer gjennom svette kraftigere feromoner enn andre menn, noe som kan trigge jentene til å bli tiltrukket av dette.

En kollega av meg fortalte om en kamerat av han.. Han stinka no inniheeeelvete. Tok seg en dusj og 4 min senere så lukta det vondt av ham... Men denne karen dro allikevel vilt med damer!!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hehe.. Jeg tenner absolutt IKKE på gammel svette, eller hvis typen kommer hjem fra joggetur med store svetteringer.. :yucky:

Jeg tenner vel egentlig ikke så veldig mye på det, men etter at vi har hatt sex og han har blitt svett.. DA er det SUPERDIGG :D

Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg tenner absolutt IKKE på gammel svette, eller hvis typen kommer hjem fra joggetur med store svetteringer.. :yucky:

Jeg tenner vel egentlig ikke så veldig mye på det, men etter at vi har hatt sex og han har blitt svett.. DA er det SUPERDIGG :D

Uten å ha kilder til mine påstander: Det er samme svetten..

Lenke til kommentar

Feromoner blir av menn skilt ut hovedsaklig som et tegn på slektskap (eller, at man ikke er i slekt blir vel mer korrekt, iogmed at "tukling" med slekt er veldig veldig veldig bad news for genetikken i en befolkningsgruppe), om man faktisk kan få ekstra drag på damer med "mer" feromoner er vel heller tvilsomt.. Såvidt jeg vet så er det ingen som har produsert syntetiske feromoner som faktisk fungerer heller (annet enn psykisk (man blir mer selvsikker, fordi du tror du har en "fordel", som igjen gir mer drag))

men nei, du får ikke noe magisk drag av å ikke dusje, fordi feromonene vil metabolisere seg over tid, og vil derfor ikke kunne "overleve" og dessuten som jeg sa tidligere, så funker det ikke sånn - eneste du ender med er å lukte dritt, og jeg kjenner ihvertfall ingen jenter som blir tiltrukket av det.. funker nok bedre med en god deodorant og aftershave ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...