Gjest Autonub Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hallå. Meg og noen kompiser i klassen diskuterer om jenter virkelig tenner på gutter som lukter svette? Jeg synes selv det høres ganske rart ut, men de påstår så. Sant eller ikke? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tipper det er noen som har en slags svettefetish, men seriøst tviler på at den gjennomsnittlige jenta tenner på dette... Spør jentene i klassen din da vel. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kvinner skal, av naturen, originalt tenne på gutters svettelukt, hårvekst, muskler og store peniser, men etter hva vi har erfart fra forumet, er dette nødvendigvis ikke sannheten. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tja.. Tror ikke det gjelder spesielt svettelukt, men enkelte menn utsondrer gjennom svette kraftigere feromoner enn andre menn, noe som kan trigge jentene til å bli tiltrukket av dette. En kollega av meg fortalte om en kamerat av han.. Han stinka no inniheeeelvete. Tok seg en dusj og 4 min senere så lukta det vondt av ham... Men denne karen dro allikevel vilt med damer!! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skaff deg noen kilo veksthormoner, og ikke dusj på en måned. Så skal du se motsatt kjønn kaster seg over deg. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bør en ikke skille de mannlige feromonene, altså en normal kroppslukt, fra ekkel svette? Er forskjell å tenne på kroppslukt og lukt fra en uke gammel svette.. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 stiller meg bak sistemann her. sikkert ikke mange som tenner paa den gamle rAtne svettestanken, men helt fersk svette tror jeg jenter kan tenne pA selv om du sikkert skal ha vanskelig for A finne noen som vil inr0mme det =) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hehe.. Jeg tenner absolutt IKKE på gammel svette, eller hvis typen kommer hjem fra joggetur med store svetteringer.. Jeg tenner vel egentlig ikke så veldig mye på det, men etter at vi har hatt sex og han har blitt svett.. DA er det SUPERDIGG Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hehe.. Jeg tenner absolutt IKKE på gammel svette, eller hvis typen kommer hjem fra joggetur med store svetteringer.. Jeg tenner vel egentlig ikke så veldig mye på det, men etter at vi har hatt sex og han har blitt svett.. DA er det SUPERDIGG Uten å ha kilder til mine påstander: Det er samme svetten.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ehm.. NEI jeg tenner ikke på selve svettlukten. Det kan være litt småsexy når en fyr trener eller arbeider og blir litt blank på ryggen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 mMmm... Yeah, en svett, muskuløs overkropp med lett hår på brystkassa, glinsende i sola etter hardt arbeid med en fin, solbrun farge *dø på seg* Hawt! Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg sitter her nå og svetter foran skjermen, har ikke dusjet og sovet på lenge da vi har lan party. im too sexy for my love ooyeh yeh yeah! Lenke til kommentar
Noork Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg sitter her nå og svetter foran skjermen, har ikke dusjet og sovet på lenge da vi har lan party.im too sexy for my love ooyeh yeh yeah! haha Lenke til kommentar
CronoMan Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Feromoner blir av menn skilt ut hovedsaklig som et tegn på slektskap (eller, at man ikke er i slekt blir vel mer korrekt, iogmed at "tukling" med slekt er veldig veldig veldig bad news for genetikken i en befolkningsgruppe), om man faktisk kan få ekstra drag på damer med "mer" feromoner er vel heller tvilsomt.. Såvidt jeg vet så er det ingen som har produsert syntetiske feromoner som faktisk fungerer heller (annet enn psykisk (man blir mer selvsikker, fordi du tror du har en "fordel", som igjen gir mer drag)) men nei, du får ikke noe magisk drag av å ikke dusje, fordi feromonene vil metabolisere seg over tid, og vil derfor ikke kunne "overleve" og dessuten som jeg sa tidligere, så funker det ikke sånn - eneste du ender med er å lukte dritt, og jeg kjenner ihvertfall ingen jenter som blir tiltrukket av det.. funker nok bedre med en god deodorant og aftershave Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg lukter bål, noen som tenner på det? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg promper mye... Noen som tenner på det? Det var en spøk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg lukter bål, noen som tenner på det? Jeg gjør. Lukten av bål, tanken på flammer, aske på hud ... Det er pirrende. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nei, det gjør vi ikke! Det er synet av en svett fyr som kan være sexy. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Svette? Nei takk. Ikke engang under sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg