hamax Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg kjøpte en xp oppgradering, som jeg skulle bruke til å oppgradere fra ME, som jeg kjører nå. Problemet er bare det at når xp er ferdig med å kopiere filene og skal begynne å laste de inn, så låser maskinen seg. Jeg har prøvd allt, jeg har reformatert harddisken og lagt inn ME på nytt, jeg har prøvd "clean install", jeg har oppgradert bios, og jeg har ringt Microsoft support, uten at det har vært noen hjelp å få der. Maskinen jeg har er en fujitsu siemens scaleo et eller annet, med et hovedkort som heter ms 6323. Kan noen hjelpe meg? Vær så snill. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvordan disk har du? Jeg hadde noe av det samme problemet med en Seagate disk en gang og skjønte ikke hva det kunne være, men fant, etter å ha kjørt Seagate Diagnostics , ut at den var defekt. Hvis du må ha en kjapp løsning bare for å få opp XP, så prøv å installere det på en egen partisjon. Det funket for meg... Lenke til kommentar
hamax Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Hvordan disk har du? Jeg hadde noe av det samme problemet med en Seagate disk en gang og skjønte ikke hva det kunne være, men fant, etter å ha kjørt Seagate Diagnostics , ut at den var defekt. Hvis du må ha en kjapp løsning bare for å få opp XP, så prøv å installere det på en egen partisjon. Det funket for meg... Takk for tipset. Jeg har to disker, en samsung og en IBM, men jeg får desverre ikke anledning til å velge partisjoner. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du trenger ikke å ha ME innstalert fra før for å innstalere oppgraderingen. Bare boot direkte fra cdn og putt ME cdn inni når du får beskjed om det. Kanskje det funker da Lenke til kommentar
hamax Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 sorry, det virkrt ikke. Da den hadde lastet inn fat 32 og ntfs gikk skjermen i svart. Jeg fikk ingen feil melding eller beskjed av noe slag, og maskinen sluttet å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå