Startrack Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei Har kjøpt et Club3D 8800gt. Men får det ikke til å funke på PCen min, prøvde det på en anna, funket med en gang. Hos meg sier bare hovedkortet klikk klikk en god del ganger. Vifta går på grafikkortet. Og det gamle kortet mitt 6600gt funker rett på... Noen idè hva det kan være? Hovedkortet er http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321979 Mvh Startrack Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 litt usikker på hvorfor den ikkje vil "ta" skjermkortet, men eg ville uansett ha kjøpt nytt hk og mest sannsynlig ny cpu. det du har e forlengst gått ut på dato...hvis du tenker å spille "de nye" spillene Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Prøv å legge inn siste tilgjengelige BIOS. Denne hentes ned fra produsentens hjemmeside (med instruksjoner). Det hender at forskjellige hovedkort trenger oppdateringer for å støtte nye skjermkort. Lenke til kommentar
Startrack Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det var en update til BIOSen min, og fikk lastet den ned. Men da jeg skulle kjøre den fikk jeg en feilmelding som sa noe som: "could not extract osv" "msisetup.exe" Lenke til kommentar
Toad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 For liten strømforskyning kansje? Lenke til kommentar
Startrack Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 For liten strømforskyning kansje? Vifta starter å går. Har denne strømforsyninga: https://prisguiden.no/product.php?productId=71484 Så tror ikke det skal stå på det Den virket på den andre PCen min som har ei 400W strømforsyning. Lenke til kommentar
Startrack Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Får forresten denne feilmeldinga: Etterfulgt av denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå