SebastiAnn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er på utsikt etter et par supre ørepropper og er villig til og gå helt til 2000 kroner. Dette er de jeg har sett på: Ultimate Ears super.fi 5 Pro Svart Shure SE210 Shure E3C Shure SE310 Eventuelt andre alternativer . Hadde egentlig utpekt Ultimate Ears, helt til jeg så at testene jeg leste var fra sommeren 2006, er de utdatert? De har jo falt med over 1000 kroner siden den gang så, kanskje man fortsatt får det man betaler for. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Personlig har jeg Bose In-Ear, og de koster 900 kroner. Absolutt verdt pengene. Meget komfortable, og upåklagelig god lyd. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Personlig har jeg Bose In-Ear, og de koster 900 kroner.Absolutt verdt pengene. Meget komfortable, og upåklagelig god lyd. Må nok si meg kraftig uenig. Har selv prøvd disse og som de fleste BOSE-produkter er de ikke verdt prislappen. Selv Sennheiser CX 300 som er tre ganger billigere gir bedre lyd enn BOSE-iemene. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Veldig enig i det dir3 sier, jeg har nå noen CX 300 og har en kompis som har Bose In-Ear. Må si at jeg foretrekker Sennheiser CX 300. Men kan noen svare meg på om Ultimate Ears super.fi 5 Pro Svart gidder ikke bruke 1400 på noe, hvis det finnes propper som er mye bedre. Lenke til kommentar
A_Boy_Named_Sue Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Veldig enig i det dir3 sier, jeg har nå noen CX 300 og har en kompis som har Bose In-Ear. Må si at jeg foretrekker Sennheiser CX 300. Men kan noen svare meg på om Ultimate Ears super.fi 5 Pro Svart gidder ikke bruke 1400 på noe, hvis det finnes propper som er mye bedre. Om du er villig til å kjøpe fra ebay eller en amerikansk butikk får du Ultimate Ears Triple Fi. 10 Pro for ca. 300$. Så med frakt og moms burde du klare å få det under 2000kr. Har dem selv og de er rett og slett fantastiske. Men må bruke det grå skumm proppene som følger med. Klarde ikke å få god nok isolasjon med gummi proppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå