mhm. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spillmagasinet hevder at det i morgen kommer nye kart til COD4 Kilde Det jeg lurte på da var om dette gjelder til ps3 også, eller om det bare er til PC Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kommer vel til 360 først, så PS3. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Kommer vel til 360 først, så PS3. Så da kan jeg dra på jobb i morgen allikevel? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, kartene er ikke ute på Xbox Live enda og de kommer noen uker etter til PSN. Du kan trygt gå på jobb i morra. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Noen som vet grunnen til at de slepper de på 360 først? Jeg antar muligens at de trenger litt mer tid på ps3 versjonen av kartene, men at de slepper 360 versjonene så fort som mulig for å holde seg over halo 3 på "mest spilt på xbox live" listen. Virker som om det er noe Inifinity Ward er bra stolte av (noe de har vel rett til å være) Endret 4. april 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Antakeligvis fordi MS har kastet penger rundt seg igjen. Ser ingen annen grunn til at map-pack kommer senere til PS3. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Antakeligvis fordi MS har kastet penger rundt seg igjen. Ser ingen annen grunn til at map-pack kommer senere til PS3. Enig, pluss at jeg tror det er pga PS store som er under oppdatering. Siden det ikke kommer en update der på to uker eller no liksom. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jepp. Og fordi Sony alltid henger etter på Patcher etc.. Har lest at vi kan vente maps til ps3 rundt 20 dager etter realase til x360. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jaja de får vell ha noen fordeler de som faktisk betaler for å spille over nettet Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er vel et kjent problem at det tar lenger tid å programmere spill til PS3 kontra 360. Hvor ofte ser man ikke at PS3-utgaven kommer etter 360-utgaven? Samme var det jo med patchen til CoD 4. Tipper disse ukene forsinkelse grunnes en blanding av det nevnt over her og at PS Store oppgraderes. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er vel et kjent problem at det tar lenger tid å programmere spill til PS3 kontra 360. Hvor ofte ser man ikke at PS3-utgaven kommer etter 360-utgaven? Samme var det jo med patchen til CoD 4. Tipper disse ukene forsinkelse grunnes en blanding av det nevnt over her og at PS Store oppgraderes. Nå trengs det ikke så veldig mye programmering for å lage maps da Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som kan bekrefte når de kommer? -Tet Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hørt at grunnen til at det tar så lang tid er fordi det skal godkjennes/lisensieres av SCEA/SCEE. Tragisk for oss. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gleder meg noe vanvittig til banene kommer til PS3. Spesielt Creek ser meget bra ut. Skulle også ønsket at de la ut en DS3 rumble patch. Det er vel tross alt på tide. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ser frem til "china town" mappet jeg. Men det er "bryfjes" når de kommer så lenge de ikke kommer før 29 april, fordi hvis de kommer etter 29 så kommer ikke jeg til og gidde å kjøpe dem før jeg begynner og gå litt lei av gta. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ser frem til "china town" mappet jeg. Men det er "bryfjes" når de kommer så lenge de ikke kommer før 29 april, fordi hvis de kommer etter 29 så kommer ikke jeg til og gidde å kjøpe dem før jeg begynner og gå litt lei av gta. Med andre ord en gang uti 2011? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 ser frem til "china town" mappet jeg. Men det er "bryfjes" når de kommer så lenge de ikke kommer før 29 april, fordi hvis de kommer etter 29 så kommer ikke jeg til og gidde å kjøpe dem før jeg begynner og gå litt lei av gta. En annen ting som kommer til å skje før man går lei av GTA er jo MGS4 og Battlefield: Bad Company kommer ut. Så kommer det nok mye kult før man går lei av dem igjen også ;D Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 la oss håpe for de som lager cod4 tenker likt og gir ut kartene litt før da. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 la oss håpe for de som lager cod4 tenker likt og gir ut kartene litt før da. Det kommer nok før 29 Februar ja. Hørte noe om 20 dager etter at det kom på 360, så da er det vel rundt den 24 Kommer ikke til å kjøpe den pakka om den kommer 4 dager før GTA IV tror jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 la oss håpe for de som lager cod4 tenker likt og gir ut kartene litt før da. Det kommer nok før 29 Februar ja. Hørte noe om 20 dager etter at det kom på 360, så da er det vel rundt den 24 Kommer ikke til å kjøpe den pakka om den kommer 4 dager før GTA IV tror jeg. Håper vikelig de kommer før 29 februar, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå