DKH Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Regner med dette har vært diskutert noen ganger, men spør etter tips utifra det jeg ønsker! Jeg kommer til å spille absolutt mest sportsspill, bilspill og "party-spill" (guitar heroes, singstar osv..). Kan også hende det blir noen first person shooter eventuelt (minner tilbake om goldeneye og perfect dark). Synes det høres moro ut å spille over nett! Er også til vanlig opptatt av gadgets, så at maskinen "kan litt utenom" er ikke negativt hvertfall. Hadde vært flott å fått noen anbefalinger/veiledninger Endret 3. april 2008 av DKH Lenke til kommentar
baosen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vel, jeg hadde sagt Xbox 360 fordi det finnes flere bilspill, sportsspill og party-spill nå til dags for den konsollen. Online-delen til 360 synes jeg er også mye bedre. Halo 3 er morsomt online! Du kan skifte dekslet på 360 osv.... 360 = Sosial spilling PS3 = Hardcore det er vel min mening ^_^ Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Les denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932508 Lykke til med valget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ps3 kan litt "utenom det vanlige" vil jeg si. Men kun pga Blu-ray og en "kommende kraft som vil ødelegge 360" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Søk og leit i denne kategorien, det finnes meir enn nok av emner om dette frå før av. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg