Gå til innhold

Diablo 3 - kanselert?

Anbefalte innlegg

Hvorfor til Diablo3.com? Den siden tilhører jo ikke Blizzard, gjør den vel? Det er jo en fanside for Diablo 3. Eier Blizzard forresten Blizzplanet?

Men gleder meg sykt til 1. Mai da! Håper så jævlig Diablo 3 bli annonsert. Da skal det bli fest, aleine eller ei.

Både Blizzplanet.com og Diablo3.com blir drevet av en og samme fyr. I tillegg til den store SC2 fansiden tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff.. nå ble jeg lei meg:p

Hvis det hadde vært avslørende intervju så hadde det vel kommet enda tidligere ut? eller det kunne ha kommet ut samme dag som den ble avlsørt elns, men ofcorse.

Men det må være noe stort siden de lager et stort nummer av det.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blizzard er nok veldig interessert i siden, ja. Tro hvor mye de kommer til å punge ut, hvis det blir et eventuelt oppkjøp? Eieren tjener sikker gode penger der, hvis det skjer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg tror det hele er kanskje et intervju med noen fra Blizzard hvor de muligens forsnakker seg litt ang. Diablo 3. Det må uansett på ett eller annet vis være relatert til nettopp Diablo 3, enten er det noe nytt om en mulig utvikling av spillet eller så er det kanskje et slags indikator på at spillet vil garantert komme.

Lenke til kommentar

At det ikke er diablo 3 som blir annonsert, betyr jo ikke at det ikke er et diablo-relatert spill eller noe sånt. *Se for seg "World of Diablo"* Kan ikke tenke meg hva som skulle være så viktig at "halve nettet" ville linke dit når dagen kommer. :p

Men er sikkert sagt noe som avkrefter dette som jeg ikke har fått med meg. Også med tanke på at det er diablo3.com og ikke noe annet diablo??.com.

Endret av WD
Lenke til kommentar

Westmarch i dag :)

Får lyst til å lese bøkene no som eg ser alle desse plassane! Nokon som har lest alt som er der ute? Bra greier?

Håpar verkeleg ikkje på noko World of Diablo. Det kan jo for all del bli skambra, men då må det bli radikalt forskjellig frå WoW. Haha :p Der kom eg på at eg drøymde om Warcraft 4 i natt, det var konge! :p

Lenke til kommentar

Har begynt å lese en Diablo bok, men la den fort ifra meg igjen da jeg synes den var utrolig kjedelig. Handligne var noe om en magisk rustning eller noe sånt tull. Egentlig er jeg ikke overrasket da historien ikke akkurat har vært Diablos sterkeste side. På den annen side har jeg lest ganske mange StarCraft og Resident Evil-bøker og vil gjerne lese flere. :)

Lenke til kommentar
Westmarch i dag :)

Får lyst til å lese bøkene no som eg ser alle desse plassane! Nokon som har lest alt som er der ute? Bra greier?

Håpar verkeleg ikkje på noko World of Diablo. Det kan jo for all del bli skambra, men då må det bli radikalt forskjellig frå WoW. Haha :p Der kom eg på at eg drøymde om Warcraft 4 i natt, det var konge! :p

Blizzard har selv sagt at de IKKE vil bli ett MMORPG firma, og det er også en av grunnene til at de f.eks lager SC2, så Diablo 3 virker mye mer sannsynlig enn ett nytt MMO.

PS : Kan ikke folk huske at før SC2 annonseringen var det masse snakk om ett "World of Starcraft" ? er jo mulig at blizzard prøver å legge opp til dette igjen, og så overaske alle med Diablo 3 fremfor "World of Diablo"

Men men, bare til å glede seg til 1. mai da!

Lenke til kommentar
Kan ikke tenke meg hva som skulle være så viktig at "halve nettet" ville linke dit når dagen kommer.:p

Kansje jordas undergang? :)

Haha, ja tenkte faktisk et øyeblikk det samme mens jeg skrev innlegget, for hva annet kunne vel være SÅ viktig. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...