Erasus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvorfor til Diablo3.com? Den siden tilhører jo ikke Blizzard, gjør den vel? Det er jo en fanside for Diablo 3. Eier Blizzard forresten Blizzplanet? Men gleder meg sykt til 1. Mai da! Håper så jævlig Diablo 3 bli annonsert. Da skal det bli fest, aleine eller ei. Både Blizzplanet.com og Diablo3.com blir drevet av en og samme fyr. I tillegg til den store SC2 fansiden tror jeg. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Things the May 1 Announcement are not:1. It is not an official announcement of Diablo 3 2. It is not about an upcoming Diablo novel 3. It is not a Network merge Det kan hende at det er et avslørende intervju eller lignende da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) huff.. nå ble jeg lei meg:p Hvis det hadde vært avslørende intervju så hadde det vel kommet enda tidligere ut? eller det kunne ha kommet ut samme dag som den ble avlsørt elns, men ofcorse. Men det må være noe stort siden de lager et stort nummer av det. Endret 21. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kehjan som blir rista i dag ja. Vorpal: Kvar har du den lista der frå? Uansett, viss det er eit avslørande intervju om Diablo 3 så er det jo i praksis ei annonsering av spelet Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har det fra forsiden til diablo3.com. De sier at det ikke er en offisiell annonsering av diablo 3, så det kan som sagt være et intervju eller lignende som hinter til diablo 3. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg tror blizzard har kontaktet eierne av diablo3.com domenet og gjennomført et oppkjøp. Nedtellingen går sikkert mot datoen blizzard overtar domenet, med en mulig påfølgende teaserside for et fremtidig diablo3. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Fargoth har en svært god teori... Heldig eks-eier av diablo3.com, da Men hvis blizzard kjøper Diablo3.com så er vell også det er uoffisiell annonsering av Diablo 3 Endret 21. april 2008 av dahwan Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Blizzard er nok veldig interessert i siden, ja. Tro hvor mye de kommer til å punge ut, hvis det blir et eventuelt oppkjøp? Eieren tjener sikker gode penger der, hvis det skjer. Endret 21. april 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Om man går inn på siden www.diablo4.com får man en tom, hvit side - men teksten øverst heter World of Diablo? Hm... Og strengt tatt ville World of Diablo ikke være en bekreftelse av Diablo 3. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 venter i spenning på 1mai.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg tror det hele er kanskje et intervju med noen fra Blizzard hvor de muligens forsnakker seg litt ang. Diablo 3. Det må uansett på ett eller annet vis være relatert til nettopp Diablo 3, enten er det noe nytt om en mulig utvikling av spillet eller så er det kanskje et slags indikator på at spillet vil garantert komme. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En ting er vel sikkert på dette tidspunktet, at hva det enn er så er det ikke så spennende som folk tror Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 I dag er det Kurast som rister, og det er en by i diablo 2! =) Lenke til kommentar
WD- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) At det ikke er diablo 3 som blir annonsert, betyr jo ikke at det ikke er et diablo-relatert spill eller noe sånt. *Se for seg "World of Diablo"* Kan ikke tenke meg hva som skulle være så viktig at "halve nettet" ville linke dit når dagen kommer. Men er sikkert sagt noe som avkrefter dette som jeg ikke har fått med meg. Også med tanke på at det er diablo3.com og ikke noe annet diablo??.com. Endret 22. april 2008 av WD Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Westmarch i dag Får lyst til å lese bøkene no som eg ser alle desse plassane! Nokon som har lest alt som er der ute? Bra greier? Håpar verkeleg ikkje på noko World of Diablo. Det kan jo for all del bli skambra, men då må det bli radikalt forskjellig frå WoW. Haha Der kom eg på at eg drøymde om Warcraft 4 i natt, det var konge! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har begynt å lese en Diablo bok, men la den fort ifra meg igjen da jeg synes den var utrolig kjedelig. Handligne var noe om en magisk rustning eller noe sånt tull. Egentlig er jeg ikke overrasket da historien ikke akkurat har vært Diablos sterkeste side. På den annen side har jeg lest ganske mange StarCraft og Resident Evil-bøker og vil gjerne lese flere. Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Westmarch i dag Får lyst til å lese bøkene no som eg ser alle desse plassane! Nokon som har lest alt som er der ute? Bra greier? Håpar verkeleg ikkje på noko World of Diablo. Det kan jo for all del bli skambra, men då må det bli radikalt forskjellig frå WoW. Haha Der kom eg på at eg drøymde om Warcraft 4 i natt, det var konge! Blizzard har selv sagt at de IKKE vil bli ett MMORPG firma, og det er også en av grunnene til at de f.eks lager SC2, så Diablo 3 virker mye mer sannsynlig enn ett nytt MMO. PS : Kan ikke folk huske at før SC2 annonseringen var det masse snakk om ett "World of Starcraft" ? er jo mulig at blizzard prøver å legge opp til dette igjen, og så overaske alle med Diablo 3 fremfor "World of Diablo" Men men, bare til å glede seg til 1. mai da! Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Kan ikke tenke meg hva som skulle være så viktig at "halve nettet" ville linke dit når dagen kommer. Kansje jordas undergang? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan ikke tenke meg hva som skulle være så viktig at "halve nettet" ville linke dit når dagen kommer. Kansje jordas undergang? Haha, ja tenkte faktisk et øyeblikk det samme mens jeg skrev innlegget, for hva annet kunne vel være SÅ viktig. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Bright minds think alike! Lut Gholein i dag Bare mer og mer gjennkjennelige navn! BTW, hva er den dunkelyden som spilles av på blizzplanet.com Høres litt ut som musikk Men bare litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg