dahwan Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tror ikke jeg ville hatt noe imot at Diablo 3 kom i 3ps... Så lenge skillsystemet er IDENTISK, og at du har en skill til venstre musknapp, og en til høyre musknapp. Kansje flere skills fordelt utover musknapp 4, 5, 6 osv. Eller hva?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg kunne gjerne tenkt meg Diablo 3 med motoren til Hellgate: London. Det må nok optimeres mer og få en mye bedre multiplayer, men selve spillbarheten er utrolig bra. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fysj, nei, ekkel motor! Men jojo, kanskje med mykje optimalisering. Hugsar eg spelte Twillight Princess ein gong, i det der ørkentempelet. Det var noko der som minte meg om Tal Rashas tomb i D2, heile stemninga passa inn, i tillegg kom plutseleg masse små skjellet springande mot meg. Skjeletta vart raskt fjerna med eit par sverdslag, men eg hugsa at eg tenkte: "wow! Det der kunne faktisk funka i Diablo 3". Så ja, eg er positiv til eit eventuelt tredjepersonsdiablo! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Diablo 3 annonseres snart? Artikkel på X6. Sjekk også ut: Diablo3.com og BlizzPlanet.com Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 najz.. da får vi bare vente te 1mai. anyway hvem er det som spiller diablo atm? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) FØRSTE MAI FOLKENS!!! WoW, gleder meg vilt til første mai!!! Annonserer de Diablo3 så tar jeg meg en uke fri og feirer 24/4 !!! Edit: ja, jeg spiller Diablo 2 at the moment Hele tida faktisk Endret 19. april 2008 av dahwan Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 FØRSTE MAI FOLKENS!!! WoW, gleder meg vilt til første mai!!! Annonserer de Diablo3 så tar jeg meg en uke fri og feirer 24/4 !!! Hva gjør du de siste 24/3? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Tar igjen skolearbeid. Du tror skjer den 1. Mai, da? Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 diablo 3 kommer nok ikke..leste at produksjons teamet ble splittet opp i 2 og den ene delen lagde hellgate london og den andre lagde mythos.. men tror ikke de er splittet opp men at de er nå flagship studios.. siden det er flagship som står bak både hellgate london og mythos.. på mythos sin nettside står det. "Mythos is an action heavy Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) from the makers of Fate and Diablo. " så på en måte er jo mythos diablo 3 ^^ er så utrolig likt En del av utviklerne fra Diablo(Blizzard North)hoppet også til ArenaNet for å utvikle Guild Wars. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hvorfor til Diablo3.com? Den siden tilhører jo ikke Blizzard, gjør den vel? Det er jo en fanside for Diablo 3. Eier Blizzard forresten Blizzplanet? Men gleder meg sykt til 1. Mai da! Håper så jævlig Diablo 3 bli annonsert. Da skal det bli fest, aleine eller ei. Endret 19. april 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Diablo 3 annonseres snart?Artikkel på X6. Sjekk også ut: Diablo3.com og BlizzPlanet.com Takk for linken, skal prøve å ikke glede meg altfor mye siden det kan ende i stor skuffelse. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 http://blizzplanet.com/ Nå står det Seram vil be shaken in 11 days Før sto det The temple of light eller noe slikt =/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det er jo bare flott. Alt det som står har jo med Diablo å gjøre. 1. Mai kommer til å komme altfor tregt. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Takk for linken, skal prøve å ikke glede meg altfor mye siden det kan ende i stor skuffelse. Mhm, dette eg er veldig redd for også. Det kan jo vere kva som helst, men eg klarer likevel ikkje å la vere å glede meg, veldig! "The Cathedral of Light will be shaken in 12 days" "Seram vil be shaken in 11 days" Det må jo vere noko bra! Men kva er Seram? Noko vi kjenner til frå universet? Eller kanskje desse plassane er plassar som alle er med i Diablo 3 og derfor vil bli "shaken" når spelet blir annonsert! Jaaa! Huff, nei, roe seg ned no. Det einaste som plagar meg er at Blizzplanet.com og nedtellinga ikkje minst, strengt tatt ikkje ser så profesjonelle ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Seram er vel en landsby i Diablo, hvis jeg ikke husker helt feil. Samme med The Cathedral of Light. Merk: Hvis jeg husker riktig. Er mange år siden jeg fullførte begge spillene. Endret 20. april 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Seram er en by i Diablo universet ja. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Om de endrer meldingen til noe ala. "Tyrael's penis will be shaken in 2 days", da VET vi at Diablo 3 er i boks. Endret 20. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jepp Så får vi the point of no return dagen etter, og dagen etter er det gjort Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 I det første Diablo foregår hele spillet under en kirke eller katedral, så kan det være The Cathedral of Light? I såfall kommer nok ikke Diablo 3. I stedet får vi en Diablo remake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg