Gå til innhold

Diablo 3 - kanselert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bahh.. lyst å spele Diablo 2 no, men neida! Stygge Vista vil hindre meg i det, må lage meg dualboot snart.

 

 

Mykje interessant lesing her i tråden no ja, irriterar meg berre endå meir at eg ikkje kan spele spelet.

 

kopier D2 eller Lod til skrivebordet, høyreklikk og velg kjør som administrator og så krysser du av for kjør med kompabilitet for XP med SP2 så skal det gå helt fint på vista :)

Lenke til kommentar

Deca: Hva kller du deg på Diablo?

 

BTW: Vibegynte samme dag. Har en Hammerdin og Sorc på 85 og på 91 ;)

 

 

 

 

 

 

Igår så klarte jeg seff å miste alle tinga. Shako, occu, tal arm og spirit. Glemte navnet på gamet!!!!!

 

Alt har blitt billig siden jeg spilte(etter ladder reseten, kom til 96 med hammer rett før skolen begynte) Occu og shako er likzm PUl nå. og Um for tal

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Vanskelig å kansellere noe som aldri har blitt annonsert.

 

Jeg lever dog i håpet.

 

De kansellerte da Carmageddon 3 samme dag som det ble annonsert, og det er ikke lenge siden :p

 

Jeg husker de snakket om en Diablo-film en gang, men ikke Diablo 3. Ble litt lei av grindinga i nummer 2 så jeg bruker heller mye energi på å vente på StarCraft 2 :D

Lenke til kommentar

Fant denne annonsa på Blizzard's jobb sider

 

New Position - Lead 3D Level Designer

The team behind Diablo I and II is looking for a skilled lead 3D level designer with experience building levels using Maya...

 

Og den jobben er på et topp hemmelig prosjekt ;)

 

Jeg lever i håpet om at det er selveste Diablo 3

Endret av dahwan
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Diablo er jo en gullgruve, og kjenner jeg de fleste spillutviklere rett, så vil de tjene penger. Så jeg kan ikke tenkte meg de lar Diablo råtne i graven.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noe problem med rushing :p

Selve "spillet" og historien blir kansje litt most av rushing osv, men hvis du skal nyte spillet på den måten kan du vell spille single player.

 

Multiplayer er en helt annen spillopplevelse, hvor min favorittdel er å teame opp med mange spillere og baalrunne om og om igjen :D

 

Diablo 3 burde ha like addiktive elementer i seg, eller så frykter jeg at den ikke blir en like stor hit.

 

Men det burde ihvertfall definitivt være et hack'n'slash spill som diablo 2, muligens med en del bedre grafikk.

Lenke til kommentar
kopier D2 eller Lod til skrivebordet, høyreklikk og velg kjør som administrator og så krysser du av for kjør med kompabilitet for XP med SP2 så skal det gå helt fint på vista :)

 

Har prøvd det meste og sjølve spelet virkar forsåvidt. På singleplayer går alt også helt fint, men på mulitplayer byrjar musa av ein eller anna grunn å lagge, noko som gjere det umogleg å spele. Veldig merkeleg problem i grunn.

 

Multiplayer i Diablo 2 har alltid sugd, imo. Er jo så mye cheating at det ødelegger opplevelsen totalt.

 

Vi kan umogleg ha spelt samme spel.

Lenke til kommentar
kopier D2 eller Lod til skrivebordet, høyreklikk og velg kjør som administrator og så krysser du av for kjør med kompabilitet for XP med SP2 så skal det gå helt fint på vista :)

 

Har prøvd det meste og sjølve spelet virkar forsåvidt. På singleplayer går alt også helt fint, men på mulitplayer byrjar musa av ein eller anna grunn å lagge, noko som gjere det umogleg å spele. Veldig merkeleg problem i grunn.

 

Multiplayer i Diablo 2 har alltid sugd, imo. Er jo så mye cheating at det ødelegger opplevelsen totalt.

 

Vi kan umogleg ha spelt samme spel.

 

hmm ok det har jeg ikke vært borti før, må bare melde pass på den.. :s får prøve og google litt senere :)

Lenke til kommentar

Da jeg spilte D2 online startet jeg en helt ny karakter, og fem minutter senere lå en drøss utstyr på bakken foran meg klar til å plukkes opp. Vi snakker rustning, våpen, ringer, amuletter, våpen, hjelmer og alt mulig annet. Fyren som gav det til meg forstod ikke hva jeg mente når jeg sa jeg ville gjøre meg fortjent til det og nektet å jukse. ;) Men før det ble så mye juksing var D2 svært bra online og utallige timer har gått med der.

 

Titan Quest er av mange regnet som en mer eller mindre verdig arvtaker etter D2, og jeg er stort sett enig. I singleplayer er det svært bra, men det trekker voldsomt ned for min del at Town Portalen forsvinner når man dør og virkelig trenger den. Dessuten er online-biten mildt sagt dårlig.

 

Jeg håper Diablo 3 lærer av både Diablo 2 og Titan Quest og blir en mellomting. Jeg ville hatt en lignende motor som i Titan Quest, men med tilfeldig genererte brett som i Diablo 2. Klassene burde være en mellomting av dem i D2 (og da mener jeg alle syv) og systemet i TQ. En sorceress meg golem kunne vært morsomt, eller en necromancer med sverd. Er ikke så nøye for min del om vi kan velge mellom mann og dame som i TQ, men vi må ha noen av hver uansett. Enten velger vi selv, ellers er klassene kjønnsbestemte som i D2. Om vi følger TQ systemet med klasser ville man da alltid hatt en kvinnelig sorceress og mannlig necromancer, selv om sorceressen hadde valgt necromancer som underklasse, og necromanceren ville alltid vært mann selv om han hadde valgt sorceress som underklasse og så videre. (for øvrig kan man jo ikke ha mannlige amazoner uansett, logisk nok).

 

Men uansett må de lære fra TQ. Town Portalen må holde seg oppe når man dør og ikke forsvinne når man endelig trenger den. Jeg liker resten av TQ i singleplayer, men TP'en ødela alt. Det høres kanskje ut som en liten detalje, men du tenker ikke slik når du har blitt drept av samme boss fem, seks ganger på rad og må løpe i flere minutter hver gang for å komme tilbake til ham og sloss videre. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Synes det er småmorsomt at mange her drar fram hvor mye penger Blizzard vil tjene på D3, med tanke på de 1 000 000 000 kronene de soper inn HVER MÅNED på World of Warcraft:)

 

Vel, tror ikke du at de fortsatt er pengesugne? De kan ikke leve på World Of WarCraft resten av sin tid.

Lenke til kommentar
Da jeg spilte D2 online startet jeg en helt ny karakter, og fem minutter senere lå en drøss utstyr på bakken foran meg klar til å plukkes opp. Vi snakker rustning, våpen, ringer, amuletter, våpen, hjelmer og alt mulig annet. Fyren som gav det til meg forstod ikke hva jeg mente når jeg sa jeg ville gjøre meg fortjent til det og nektet å jukse. Men før det ble så mye juksing var D2 svært bra online og utallige timer har gått med der.

Hææ? Du kan da ikke jokse på diablo 2 multiplayer <=/ Med mindre du ikke spiller på Battle.net, men hvis du ikke spiller på Battle.net så er du så dum at du ikke fortjener å få spille Diablo 2 :)

Endret av dahwan
Lenke til kommentar
Synes det er småmorsomt at mange her drar fram hvor mye penger Blizzard vil tjene på D3, med tanke på de 1 000 000 000 kronene de soper inn HVER MÅNED på World of Warcraft:)

 

Men World of Warcraft er World of Warcrap. ;) Det er ikke Diablo-spillene. La oss ikke glemme estetikk og sjarm her. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...