Gå til innhold

Diablo 3 - kanselert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er i god laging jeg har good kontakt med blisard å di sier det kommer ut i november desember eller i di 3månende i 2009

 

Beklager på forhånd, klarer ikke helt å dy meg.

 

god laging? Som betyr...?

good kontakt? God kontakt, heter det. En o.

blisard? Mener du Blizzard?

di? Det staves de.

3månede? Prøv "tre månedene". For øvrig er november og desember to måneder, ikke tre. :p

Hørt om tegnsetting? ;)

 

Men for all del. Vis meg en eneste offisiell kilde som bekrefter det, så skal jeg nok smile litt.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror h*n mente at det kommer i November-Desember eller i de tre første månedene i 2009. Dog har ikke det noe å si, da det garantert bare er vas.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hadde vært fint å sette opp en norsk vt eller noe slikt bare for diablo. Hvis diablo 3 blir så populært som jeg håper det blir kan vi kanskje få et eget diablo forum her :D

 

BTW: er det noe sted jeg kan se oppdateringer fra blizzcon? sånn at jeg kan se hva som blir sagt om diablo rett etter at greia er ferdig?

Lenke til kommentar
selfølgelig vil Diablo få sitt egent diskusjons forum, akkkurat som wow og aoc!

Om Diablo 3 kommer så blir nok diablo garantert like mye populær som 2'ern eller mer.. om det ikke blir en flopp

Så lenge det er Blizzard som kommer til å stå for utviklingen, så kan vi nok puste lettet ut. :D

Lenke til kommentar

Diablo kan komme tilbake, dette er det jeg fant paa hjemmesiden til arreatsummit.

 

Lilith har en finger med i spillet:

 

believed to be Queen of the Succubi and matriarch of demons. After her legions of Succubi and strongest daughter Andariel were killed by mortals who successfully defended the Worldstone, Lilith swore to personally intervene. She masterminded the revival of Diablo by manifesting herself in the mortal realm and performing a ritual of Dark Summoning. This ritual, long thought to be impossible by the most powerful mortal wizards, allowed Lilith to link with Diablo across realms, strengthening him until he was finally able to once again reincarnate himself in the mortal plane. Rage and a deep yearning for revenge boiled within the eyes of the Lord of Terror, and together he and Lilith resurrected the two remaining Prime Evils as well as Duriel and Izual, two of their strongest agents.

 

Saa vi har ikke sett det siste av de 3 :dribble::w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...