Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Umaro har sagt at de ikke vil annonsere det rett etter midnatt, men noen timer senere, så vi har fortsatt en stund igjen å vente, er nok ikke noe vits å være oppe hele natta for å vente på den. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Min lille filosofi er at jeg går lei alle spillene jeg spiller etterhvert, så det gjør meg ingenting å vente en stund lengre for å få spilt dem. Kjøpte for eksempel Warcraft 2 i utlandet på ferie og visste jeg ikke kom til å få spille det før to uker senere, men hva så? Det var et meget bra spill, men til slutt var jeg lei. Det er som å vente på å åpne gavene på julaften når man er små. Man kan glede seg i ukesvis, men så snart alle gavene er åpnet er jo den delen av festen over for i år og man må vente i et helt år til neste gang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Mulig at Blizzard bare kødder med oss, selv om jeg ikke tror det. Ville ikke forundre meg at Blizzard (fordi det er Blizzard) har lagt ut masse falske spor og rykter om Diablo III. Mulig at de sa til en av de folka som jobba med historien til Diablo at han skulle lekke, og på kunngjøringsdagen - et nytt spill ingen har hørt om. Men å kjøpe opp diablo3.com er kanskje å dra den litt langt Hadde vært artig med Warcraft IV, ettersom Warcraft-serien (ikke WoW) er min favorittserie av Blizzard. Tviler sterkt på dette, men håper at det kommer ut en dag. Endret 30. april 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aiight gutter, nyheten blir postet om rundt 7 timer, eastern time. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvor fant du ut det? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På forums til Diablo3, en nær venn av Umaro nevnte at det er ca 7 timer til dem legger ut det vi alle venter på. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I et intervju i et spillblad (er en stund siden, så jeg husker ikke hvilket) nevner en av sjefene for Blizzard at de seriøst vurderer WarCraft IV, men problemet er å få historien der til å passe inn i historien til WoW. Klarer de det på en bra måte er det bare å bekrefte Warcraft IV. Logisk nok, når vi tenker på hvor mange som spiller WoW nå. Selv et nytt adventurespill i Warcraft-universet ville solgt svært mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fra diablo3.com In the past days there have been a lot of activity in the network sites after the countdown teaser. A few forum threads keep continuous debate between Diablo fans of what this announcement will be. I have given a few responses of what it is not, to make sure fans won't be thinking the wrong thing. We have made no claims and expect fans to not get caught up with the wave of speculations and rumors in the forums and the web to the point to believe them. With that said, I will mention some of those I have ruled out since it seems fans haven't thoroughfully read all the forum posts in said thread. Things the May 1 Announcement are not: 1. It is not an official announcement of Diablo 3 2. It is not about an upcoming Diablo novel 3. It is not a Network merge Only Blizzard Entertainment may make an official announcement of games, unless we had a leak. However, we have no leaks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Og nyheten var at Blizzard har tatt over rettighetene og eier nå siden www.diablo3.com. Jeg kan tenke meg de hadde veldig lyst på det sidenavnet. One step closer! Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Og nyheten var at Blizzard har tatt over rettighetene og eier nå siden www.diablo3.com. Jeg kan tenke meg de hadde veldig lyst på det sidenavnet. One step closer! Jepp. Leste på forum delen der at Blizzard har skaffet seg franske og tyske diablo3 domener også. Jeg får gåsehud bare av tanken på diablo 3. Noen her som spiller Median mod til diablo 2? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 De har også skaffet Diablo3.no. ;o Blir ihvertfall bytta over til blizz sin side Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette var virkelig gode nyheter, en god indikator på at Diablo 3 er under utvikling/er på vei vil jeg påstå. Kan hende de annonserer Diablo 3 denne sommeren på E3, om vi er heldig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Da vil jeg heller påstå at de annonserer Diablo 3 på WWI eller på BlizzCon, da det er Blizzard om holder dette. Endret 1. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Om de annonserer Diablo 3 til sommeren, har de klart å holdt det hemmlig ganske bra. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Phah... Jeg tenker at alle som har spilt Diablo 1&2 og elsket dem veit at Diablo 3 kommer Siden blizzard ikke har noen grunn over hodet til IKKE å jobbe på det, og siden fordelene med å jobbe på det er øredøvende Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men la oss nå f.eks si at de annonserer D3 på E3 eller på Blizzcon, Blizzard har jo også uttalt at de jobber med et annet nextgen MMORPG hvis jeg husker riktig. Altså har de kanskje 4 prosjekter på gang: En til MMORPG WoW Expansion Diablo 3 StarCraft 2 Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Har noen rykter "Fansiden Diablo3.com ble for ikke veldig lenge siden oppkjøpt av blizzard (eller, mer gitt vekk). Så, nå eiger blizzard domenet, men kommer til å vise siden til diablofans.com inntil juni en gang. QUOTE(Mockery) Ahoy there, fellow Diablo fans! Well, there's no point in beating around the bush any longer, so let's get right down to it. A few months ago we were contacted by Blizzard in regards to the Diablo3.com domain name. While they appreciate all the work that's been put into running this big Diablo fan community over the years, they still want the domain name. Hmm, I wonder why? - Fra en Admin hos Diablo3.com Om dette er en kunngjøring fra Blizzard sin side er sannelig ikke godt å vite. Men, har uansett ett lite rykte til (se rykte 12). Kilder Diablofans.com" og " Blizzard Worldwide Invitationals kommer nå 29. Juni, det er bare en spekulativ teori, men: Diablo II ble annonsert den 29. juni 2000. og Diablo II Expansion ble released 29. juni 2001. Det er selvsagt ikke noe fast bevis annet en ett rykte og en teori smile.gif Kilde DiabloFans.com" Fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=792656 (har forresten en hel del rykter, og mulig storyline også (med utgangspunkt fra en Diablo novelle forfatter sa i ett intervju, les rykte 1 i så fall ) Håper virkelig de kunngjør diablo3 snart altså, det er strengt tatt på tide. Kanskje finner vi ut at de har holdt på med det i mange år nå og de vil komme med det snart Endret 1. mai 2008 av Mr_Wood Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Husker alle forventningene folk hadde til annonseringen Blizzard skulle komme med i fjor og det viste seg å være SC2, å for en skuffelse for alle diehard Diablofans. La oss nå håpe at tiden for Diablo 3 er kommet denne gangen. Endret 1. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 De har også skaffet Diablo3.no. ;o Blir ihvertfall bytta over til blizz sin side Det her er interessant! Har dei nokonsinne kjøpt eit .no-domene før? .se er også kjøpt opp, men der står ikkje av kven. .us ser ikkje ut til å vere Blizzard sitt endå medan .co.uk linkar til arreat summit. Uansett, dette er gode nyhender! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lurer virkelig på hvor mye penger det var snakk om her, eieren av Diablo3.com domenet måtte jo ha tjent rått på overtakelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg