Gå til innhold

Diablo 3 - kanselert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som ikke gidder sjekke linken:

"Hot Job – Lead 3D Environment Artist

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments. The ideal candidate has experience modeling and texturing assets for a diverse visual range of environments.Take a look at the job posting here."

Står ikke noe dato på den biten, men øverste nyhetssak er datert 25 april i år. :)

De som lagde Diablo og Diablo II? Hm... Architectual og natural environment? Kunstig og naturlig miljøer, som en ørken, skog, grotter, Helvete, ruiner... Hm...

Men det bekrefter vel bare mer eller mindre det vi har visst lenge. Diablo 3 kommer, men blir ikke offisielt bekreftet før neste expansion til WoW og StarCraft II er ute.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at det Diablo 3 som vi venter på ikke kommer i det hele tatt, siden utviklerene av Diablo 1, 2 har sluttet seg flagship studios og med mindre dette er et datterselskap til blizard så får nok ikke de rettighetene til Diablo 3 med det første, og siden Blizard trenger nye utviklere til og lage diablo 3 så tror jeg at det blir et helt annerledes spill en forgjengerene,

Jeg husker FF serien, I FF XII så byttet de bare componist, ble en helt annen opplevelse av bare det, hva skjer da når heler crewet blir byttet ut.

Endret av Pikkhaud
Lenke til kommentar
Jeg tipper at det Diablo 3 som vi venter på ikke kommer i det hele tatt, siden utviklerene av Diablo 1, 2 har sluttet seg flagship studios og med mindre dette er et datterselskap til blizard så får nok ikke de rettighetene til Diablo 3 med det første, og siden Blizard trenger nye utviklere til og lage diablo 3 så tror jeg at det blir et helt annerledes spill en forgjengerene,

Jeg husker FF serien, I FF XII så byttet de bare componist, ble en helt annen opplevelse av bare det, hva skjer da når heler crewet blir byttet ut.

selv om de som jobba i blizzard som laga Diablo slutta..har ikke likevel blizzard rettigheten til sitt eget spill? eller...?

Lenke til kommentar

Litt gammel link her, men System Shock 3 er offisielt i produksjon, om de ikke har kansellert det siden sist.

http://www.joystiq.com/2006/08/07/ea-does-...ys-pc-gamer-uk/

Dette selv om de som lagde de to første mistet lisensen og heller lagde BioShock. ;) Vi ser nok det samme med Diablo 3. Selve franchisen er for viktig til å bare glemme, så vi ser nok mer til den etterhvert selv om det er helt andre folk som lager det tredje spillet. Men på en måte kan det faktisk være en bra ting. Nye folk ser på serien med helt andre øyne og kan i teorien forbedre den i stedet for å holde seg til det samme gamle som i de to første spillene. I teorien.

Lenke til kommentar

Det er sant, det er jo absolutt ingenting som tilseier at nye folk er noko negativt. Dessuten er ikkje alle gamle Diablo 1 og 2 folk vekke heller, så noko gammalt med litt friskt blod i tillegg kan virke bra det!

Og så lagar jo Blizzard aldri dårlege spel heller då, simple fact.

Lenke til kommentar

De som følger godt med har sikkert lagt merke til at (blizzplanet.com) bakgrunnslyden som før var en "drummrole" er nå Diablo's sinte stemme x]

Og World Wide Web blir shaken i morra... Ganske sikker på at det ikke er et sted i D2 :p

Lenke til kommentar
De som følger godt med har sikkert lagt merke til at (blizzplanet.com) bakgrunnslyden som før var en "drummrole" er nå Diablo's sinte stemme x]

Og World Wide Web blir shaken i morra... Ganske sikker på at det ikke er et sted i D2 :p

Det er nødt til å være en slags teaser/leak om at Diablo 3 er faktisk under utvikling på ett eller annet vis, det må samtidig være noe STORT siden de lager så stor deal ut av det hele.

Lenke til kommentar

Det har vært ganske mange "hint", da =/

Han/en av de som skriver Diablo historien(ne) drev å hintet åpenbart, men sa at han ikke kunne si noe (sikkert) om diablo 3 :p

hintz hintz hintz

Jeg gjetter på at blizzard er temmelig forbanna på den karen x]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...