Nistelrooy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei Jeg prøver meg litt i Sony Vegas Pro 8, men jeg får jo ikke til den letteste tingen på hele programmet. Nemlig å angi hvor klippet skal starte og slutte. Noen som vil være så snille å hjelpe? Jeg har lest i manualen, men klarte ikke å finne det ut der. På forhånd takk. Beklager hvis jeg poster i feil forum, men jeg tror jeg gjorde det rett. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ein måte, om eg forstår deg rett, er å leggje klippet på tidslinja, halde musa over enden av klippet (so musepeikaren endrar seg), og klikk-og-dra inn. Du er i rett forum. Redigert: Dette vert kalla trimming, står på side 95 i PDF-manualen. Endret 3. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du har betalt 5000kr for programmet og lurer på hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Han kan jo faktisk ha lasta ned ein prøveversjon ... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takk Torbjørn T. Var vel i grunn det eneste jeg ikke hadde prøvd. Var litt enklere en jeg tenkte. Blåbær: Kan du alt før du begynner? Jeg har brukt andre programmer før, som Pinnacle Studio. Jeg har ikke betalt 5000,- kroner for det her, fordi jeg fikk det av min bror. Jeg er ingen proff, men det er vel ikke ulovlig for meg å bruke det uansett? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du har betalt 5000kr for programmet og lurer på hvordan det fungerer? Du får det for 660,- + moms og frakt fra bhphotovideo.com med dagens kurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå