DraZeN Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Tenker jo som sagt på chieftec big tower , og har da sett at den plata som er like over hk kan være litt i veien ! Er det mulighet for å fjerne den uten å påvirke kabinettets stabilitet osv? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Selv måtte jeg bruke litt vold på mitt kabinett da jeg skulle sette inn en 120mm på CPU... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Vold`? På hvilken måte ? Jeg skal bare ha 80mm vifte på cpu så jeg regner med det ikke blir no problem? Har du bilder av ditt kab? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg måtte bøye plata litt opp, sånn at vifta fikk plass. Brukte en stor tang til dette Kan hive opp et bilde i morgen tidlig hvis du er interessert, nå må jeg stikke på jobb. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Okei, kan ta et bilde. Ikke at det er så mye å se på men... Er det forresten en 120mm du skal putte inn? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Okei, her er bildet. Som sagt, ikke noe hokus pokus... Det ser ut som fyfaen, men det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jepp Overklokking.no har herved min tillatelse til å bruke bildet som et skrekkeksempel på casemodding Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Men så ut som vifta dro ut luft. er ikke det dårligt? Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Men så ut som vifta dro ut luft. er ikke det dårligt? bedre enn å rense ribba for hybelkaniner en gang om dagen.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Muligheter for å få flere bilder av kassa de Rikkyrally? Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 DA HELE KABINETTET ER POPPET SAMMEN KAN DU BARE BRUKE EN DRILL OG DEMONTERE PLATA SÅ SAGE VEKK SÅ MYE DU VIL. SE BILDE, HVA JEG TOK VEKK. LETTERE Å SKIFTE/RENGJØRE KJØLEREN,BEDRE LUFT SIRKULASJON 4 GRADER NED!!!!! fikk ikke til det med over føringa av bildene :oops: :oops: kan noen si meg hvordan?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå