Gå til innhold

K850i + ipod touch istedenfor Iphone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv tenkt på det samme, men en iPhone er dyrere, og samtidig en telefon. Så er telefonen tom for strøm har du ei noe musikk heller. Dessuten er iPod touch billigere, og du slipper å leke med den for å få den til å funke i Norge. Klippe i simkortet og innstalere telefonen på nytt i hytt og gevær, frister lite for min del.

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra en W850i til iPhone og er godt fornøyd med det. Hadde som du egentlig tenkt

å kjøpe touch + ny telefon, men endte opp med en iPhone. Tok meg 20 min (inkludert selve unlockingen) å gjøre den klar for bruk her. Betalte rett under 2500 for den.

Fikk da en kompis til å ta den med fra USA.

Batteritid er helt klart et ankepunkt, men den holder ca 2 dager med relativt mye bruk. Fint å kunne se på serier på bussen uten å ha med seg en ekstra "dings".

Lenke til kommentar

Altså.

Dette du foreslår her er idiotisk, rett og slett.

iPod Touch er dyrere enn iPhone (el. samme pris).

iPhone 16GB koster 2600 kr, og da får du mye plass.

Om du absolutt trenger bedre kamera, så kjøp deg et jæv. kompaktkamera da vel, da får du finere bilder enn på k850i også.

Lenke til kommentar
Altså.

Om du absolutt trenger bedre kamera, så kjøp deg et jæv. kompaktkamera da vel, da får du finere bilder enn på k850i også.

Tanken bak det var garanti! :thumbup:

Lenke til kommentar
Altså.

Tanken bak det var garanti! :thumbup:

Bruk en case, gjerne InCase som er et kvalitetsmerke. Da vil nok iPhonen holde seg godt.

Softwarefeil på iPhonen er det bare å fikse.

Hardware blir det værre med, så vær litt forsiktig, hehe.

Har en iPhone til salgs btw, meget billig, ta kontakt over PM.

Lenke til kommentar

Iphone kjøper jeg kanskje den dagen den selges her hjemme og ikke minst er forbedret såpass mye at den er verdt tanken.

I dag er den ikke verdt en dritt....

Når det gjelder pris på den så kikk på finn.no,der gis de vekk av folk dom er lei den

K850i er en telefon midt på tre,ikke særlig pen men husker den hadde noen detaljer som var kjekke å ha. Mp3 spilleren var god i alle fall

Ipod Touch tror jeg nok trygt du kan kjøpe deg uavhengig av hvilken telefon du velger deg :-)

Lenke til kommentar

en ny iPhone fra ebay som kommer ferdig låst opp og klargjort (noe som selges i bøttevis der nå fra meget profesjonelle selgere) vil være vesentlig billigere enn en iPod Touch + K850i.

Jeg har en iPod Touch + HTC Touch Dual i dag. Er ikke aktuelt å gå for en iPhone istedet grunnet mitt behov for Windows Mobile funksjonalitet, men ville lett gjort det hvis jeg hadde en K850i for å si det slik.

Batterikapasiteten til iPhone er såpass god at du trygt kan bruke den som både telefon og mp3-spiller uten å tenke noe særlig på batteriet. Selvfølgelig, hvis du er av typen som går med musikken spillende konstant kan det bli problematisk.

Det må bli en vurderingsak. Er ihvertfall veldig praktisk å ha en enhet istedet for to.

Lenke til kommentar
en ny iPhone fra ebay som kommer ferdig låst opp og klargjort (noe som selges i bøttevis der nå fra meget profesjonelle selgere) vil være vesentlig billigere enn en iPod Touch + K850i.

Jeg har en iPod Touch + HTC Touch Dual i dag. Er ikke aktuelt å gå for en iPhone istedet grunnet mitt behov for Windows Mobile funksjonalitet, men ville lett gjort det hvis jeg hadde en K850i for å si det slik.

Batterikapasiteten til iPhone er såpass god at du trygt kan bruke den som både telefon og mp3-spiller uten å tenke noe særlig på batteriet. Selvfølgelig, hvis du er av typen som går med musikken spillende konstant kan det bli problematisk.

Det må bli en vurderingsak. Er ihvertfall veldig praktisk å ha en enhet istedet for to.

Det er sant, men liksom grunen til at jeg valgte K850i er at jeg syns det er den kuleste på markede nå bortsett fra Iphone, men alle snakker om mangler og at du går fort lei den, har prøvd den men det var ikke så lenge. jeg syns den var så bra ut og virket bra. på finn.no er jo Iphone 16 gb nede i 4000,- nå... så de ligger jo nesten i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...