S_J Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan kan jeg bruke sysedit til å behandle andre filer enn de som er der når programmet starter? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Må nesten spørre hva i alle dager du skal med dette? Lenke til kommentar
S_J Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Siden det noen ganger kan være en fordel å skrive med flere tekstvinduer inne i samme program. Jeg endrer jo nesten aldri på de filene som er der, så det hadde vært fint å velge andre også. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dette er umulig da Sysedit ikke lagrer denne informasjonen noe steds---det er innebygd i programmet hvilke filer som skal åpnes. Du kan jo bare prøve en annen tekstredigeringseditor da og se hvordan det fungerer...feks Notepad ++ er jo bra. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 OK, trodde kanskje en fil eller registeret bestemte det. MS-DOS Editor kan vel også ha flere dokumenter åpne samtidig. Tror ikke det hadde vært så galt med notisblokk heller. Men tror jeg heller kanskje kan prøve Notepad ++. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå