[email protected] Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg har prøvd å laste ned fonts i Vista på samme måte som med XP, men det virker ikke. Noen som kan ta en steg for steg om hvordan jeg gjør det? Må jeg ha word? For det mangler jeg også... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 To install a font 1. Open Fonts by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, and then clicking Fonts. 2. Click File, and then click Install New Font. If you don’t see the File menu, press ALT. 3. In the Add Fonts dialog box, under Drives, click the drive where the font that you want to install is located. 4. Under Folders, double-click the folder containing the fonts that you want to add. 5. Under List of fonts, click the font that you want to add, and then click Install. http://windowshelp.microsoft.com/Windows/e...2bde301033.mspx Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 To install a font 1. Open Fonts by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, and then clicking Fonts. 2. Click File, and then click Install New Font. If you don’t see the File menu, press ALT. 3. In the Add Fonts dialog box, under Drives, click the drive where the font that you want to install is located. 4. Under Folders, double-click the folder containing the fonts that you want to add. 5. Under List of fonts, click the font that you want to add, and then click Install. http://windowshelp.microsoft.com/Windows/e...2bde301033.mspx Det virket faktisk ikke... Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det enkleste er vel å høyreklikke på fontfila og velge installer. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Når jeg prøver får jeg beskjed om at filen er en gyldig skriftfil og ikke kan innstalleres. Hva betyr det, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Når jeg prøver får jeg beskjed om at filen er en gyldig skriftfil og ikke kan innstalleres. Hva betyr det, hva gjør jeg? Hei, hva slags fontfiler (f.eks .ttf) er det du forsøker å installere? Det kan høres ut som om du forsøker å installere en font-type som ikke støttes (som standard) av Windows Vista. Mvh Primaxx Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Takk for alle svar, det løste seg! Det var riktig som primaxx sa, jeg hadde nok feil skrifttype, men det ordnet seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå