Speedy501 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Så dreit jeg på draget.... Kjøpte igår EVGA 9800GX2. Så viser det seg at strømtilkoblingene på skjermkortet er litt spesiell. Skjermkortet har 2 tilkoblinger, 1 PCI-E 6pin og en 8 pin PCI-E2. Har kjøpt et nytt power supply, OCZ GameXstream 1010W, som ikke har en 8pin PCI-E2. Og ikke leveres det med noen 6->8 PCI-E overgang. Har hørt at BFG leverer med overgang... Noen som vet hvor man kan få fatt i overgang i norge? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har gjort akkurat det samme. Og det er egentlig produsentene som har driti på leggen. Tenke seg å være så forbanna dum da... Alle har 6pins kontakt, svært mange mindre har 8pins. Og allikavel så leverer de med molex->6pins... Blir sikkert til at jeg sender tilbake det kortet jeg har. Lurer på om det er slik de har tenkt: "Hey, vi antar at alle som har bra nok strømforsyning(>580w anbefalt fra nvidia) til å drive 9800gx2, har 8 pins kontakt, men IKKE 6pins kontakt" så klapper de i lag og spiser kake med støttekontaktene sine. EDIT: Jeg har XFX versjonen. Endret 3. april 2008 av Killer_DT Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Finnes en løsning her Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Finnes en løsning her Hvis ikke jeg får en sånn gratis av Netshop så sender jeg bare kortet tilbake. Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 sitter med samme problem. Er det ingen webshop i norge som har denne?? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Microplex er de eneste jeg har sett som har slike overganger. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Microplex er de eneste jeg har sett som har slike overganger. De har på lager også Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Takk for tipsen Nizzen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå