fiskum Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Lurte på om noen visste hva som er galt med nettleseren evt annet når jeg bare får (no video) når jeg prøver å se noe fra NRK sin nettTV? Takker! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 har samme problem på alle slike sider, er tvunget til å bruke ie, så jeg henger meg med i denne tråden ed håp om å få ordnet dette problemet Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sliter selv med dette problemet, fungerer ikke i IE heller her, så er enda mer desperat etter hjelp=) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 NRK netttv fungerer utmerket med FF hos meg. Foreslår at dere avinstallerer div. extensions, som f.eks. FlashBlock, og prøver igjen. Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg lurer på om dette problemet kan skyldes VLC Mozilla Plugin. Jeg fikk i allefall samme problem etter å ha installert denne. Har dere andre også VLC Mozilla Plugin? Den følger med i installasjonen av VLC, muligens ikke som standard. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har VLC plugin og fikk samme problemet, men jeg tror jeg har slått den av slik at jeg bruker windows media player. Alt fungerer fint nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå