Heum Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Min aller første hjemmeside. Jeg er ny i HTML-faget, så vær snill! ^^ http://heumwritings.navhost.com/index.htm Endret 3. april 2008 av Heum Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ser relativt bra ut det der, når jeg tenker på min første html side Men til saken.. For det første: Lesbarhet er viktig - Jeg ville ha gjort noe med den høyrestilte teksten på framsida. Synes det er lettere å lese når hver linje starter på samme x-posisjon. - Tekst og bakgrunn bør passe godt sammen. F.eks: "Peter and the cyclop": Bakgrunnen har litt for mye kontraster. Det kan virke litt forstyrrende "Meningen med livet": For lite kontrast mellom tekst og bakgrunn. Endret 3. april 2008 av Iver_j Lenke til kommentar
Heum Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ser relativt bra ut det der, når jeg tenker på min første html side Men til saken.. For det første: Lesbarhet er viktig - Jeg ville ha gjort noe med den høyrestilte teksten på framsida. Synes det er lettere å lese når hver linje starter på samme x-posisjon. - Tekst og bakgrunn bør passe godt sammen. F.eks: "Peter and the cyclop": Bakgrunnen har litt for mye kontraster. Det kan virke litt forstyrrende "Meningen med livet": For lite kontrast mellom tekst og bakgrunn. Alright, takk. Det ante meg at jeg ville få kommentarer på nettopp de tingene, og jeg skal se om jeg ikke får til bedre løsninger Men først må jeg repetere HTML. Det er nemlig et halvt år siden jeg laget siden, og siden jeg drev med HTML sist. Endret 4. april 2008 av Heum Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Prøv å ha samme design på alle sidene. Da blir det mye mer oversiktlig og også penere. Lenke til kommentar
Heum Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Prøv å ha samme design på alle sidene. Da blir det mye mer oversiktlig og også penere. ah.. lurt. Skal prøve det ut! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå