MrMagic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Akkurat na er jeg i statene, og som dere veit er det en del billigere her uhm, men det er sykt med forskellige web-sjapper, og jeg har ikke peiling hvorfra jeg burde handle. Er det noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Du kunne ikke kjøpt med deg et radeon 9700pro til meg da? hvis du går på www.pricewatch.com finner du det billigste av datating i statene.. og derfra kan du jo bestille til det du evetuelt er, med liten porto.. lykke til..! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Newegg.com er en av de største og beste datasjappene i USA. De har som regel de laveste prisene på ting. Du må passe deg med noen av butikkene du finner via pricewatch.com, noen av de kan være jalla, så vær OBS på det. Selv har jeg bestilt gjennom Newegg.com or gjennom GAMEVE.com, og googlegear.com er også bra. De tre er det eneste du trenger spør du meg... Alle tre er også sikre og jeg har fått tingene mine fra de (ja, ikke helt enda, men de er på vei fra familien i USA, så da kom de frem til de ivertfall!). Tror du kan ta med deg alt du kjøper tilbake til Norge helt moms-fritt, siden du frakter det inn i landet selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja, du kan ta med deg inntil 5000kr moms-fritt inn i landet, så lenge det er bare deg eller familien din som skal bruke det du har med deg. Dvs. at du ikke bør ha med deg 10 mobiltelefoner, 8 prossesorer, osv... Da vet de at du kommer til å selge de :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå