tacoman Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Noen som vet om denne chippen duger om man ønsker å spille spill fra brente plater? Bare på jakt etter en billig chip. Duo 3 Ultra Endret 3. april 2008 av tacoman Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har montert noen duo chiper. Helt greie chiper, men er ikke kjempe stabile. Og autoboot funksjonen er mye dårligere enn hos matrix infinity. Vil anbefale deg å legge i litt ekstra og få en MYE bedre chip (Matrix infinity). Endret 3. april 2008 av JarlDR Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet om denne chippen duger om man ønsker å spille spill fra brente plater?Bare på jakt etter en billig chip. Duo 3 Ultra Kan jeg spørre hvem som skal montere den for deg?? Lenke til kommentar
tacoman Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) JarlDR: akai, takk for tips cossiemk1: tenkte å ordne det selv... Endret 4. april 2008 av tacoman Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tenkte å ordne det selv... Da håper jeg at du har god erfaring med loddebolt. For punktene kablene skal loddes til er meget små. Så er du litt uheldig å får en litt for stor kladd med tinn så kan du risikere å fucke opp hele hovedkortet. Bare for å advare deg, har du ikke loddet mye så IKKE begynn å lodde chip. Det kan koste deg en stk defekt maskin. Lenke til kommentar
tacoman Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Går nok bra, er elektronikkingeniør Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 lol... send meg en pm hvis/når det skjærer seg da Lenke til kommentar
tacoman Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Men nå var det altså ikke dine tanker om hvorvidt jeg greier å lodde eller ikke som var spørsmålet, det var altså kun et spørsmål om å finne en relativt billig chip. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja, og det har du jo funnet... ikke det at den chipen er noe å ha, men den er jo billig da... men det er matrix også, med tanke på hva du får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå