alkymist Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Heisann! Ville bare si til alle i Bergensområdet at Ur og Foto har gjenoppstått Har sett at de skulle åpne tidlig i april, og tok en tur for å sjekke når de åpnet og det var i dag... Dermed gikk jeg hjem med en Lowepro Slingshot 200 med 20% rabatt. mvh Øystein Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette var gledelig. Hørte skadefroen inne på Japan Photo i Bergen da Foto Video gikk konken. Bra at Bergen Ur og Foto er tilbake, fordi det er sunt med konkuranse! Lenke til kommentar
SRD Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Høres bra ut Hvilke produkter er de selger (har noen link til hjemmesiden deres)? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Heisann! Ville bare si til alle i Bergensområdet at Ur og Foto har gjenoppstått Har sett at de skulle åpne tidlig i april, og tok en tur for å sjekke når de åpnet og det var i dag... Dermed gikk jeg hjem med en Lowepro Slingshot 200 med 20% rabatt. mvh Øystein Har de salg i noen dager nå eller? Trenger en ny fotobag! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Høres bra ut Hvilke produkter er de selger (har noen link til hjemmesiden deres)? Sigma er byttet ut med Tamron. Ellers mye snadder i hyllene, som det er mange av. Det ser litt glissent ut, men det er fordi de har så mye hylleplass. Det meste av modellene fra Nikon, Canon, Olympus og Pentax var å se, så vidt jeg kan huske. Jeg var bare innom for å gratulere på vei til noe annet, og en gledens dag var det for meg. Lenke til kommentar
emero Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Konkurranse er alltid sunt. Er også godt å ha noen å sende kunder til når man ikke er i stand til å hjelpe dem med alt de ønsker. Ønsker Ur og foto alt godt med nyåpning og blanke ark Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jepp,fine greier. Så får vi bare håpe at det ikke bare blir nok en butikk som folk benytter for å prøve varen før det løper hjem og handler på nett Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen som vet hvor det ligger? Finner det ikke på Gulesider.no Lenke til kommentar
El chico Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen som vet hvor det ligger? Finner det ikke på Gulesider.no Ligger i krysset mellom Kong Oscars Gate og Allehelgens gate. Ikke langt fra Marken. Gratulerer til Ur og Foto. Ønsker lykke til. Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg var der forrige dagen og handlet en D300 som jeg har siklet på lenge. Veldig positivt at butikken har åpnet og de har lagt seg på et lavere og mer konkurransedyktig prisnivå enn det Fotovideo har kjørt tidligere. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De skal ha en fotomesse nå i uken. Torsdag og fredag. Var innom de sist uke for å se på noen objektiver. Var fint å se at de fremdeles velger å forhandle Pentax nå når de er ute av FotoVideo. Jeg var litt bekymret for at de kanskje ville slutte med Pentax da, og heller holde seg til de 2 store. Heldigvis var det helt uten grunn Jeg håper de skaffer seg en nettside etterhvert. Trenger nødvendigvis ikke være med nettbutikk, men det hadde vært kjekt med litt info om hva de har og sånn ca pris... Jeg liker ikke å gå inn slike steder med penger i lommen, de har gjerne litt lett for å forsvinne... Menmen... Fattig student har jo ikke penger så også det er nok en ugrunnet bekymring Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Var innom de sist uke for å se på noen objektiver. Var fint å se at de fremdeles velger å forhandle Pentax nå når de er ute av FotoVideo.Flotte greier, då har eg ein stad å bruke pengar ...Jeg håper de skaffer seg en nettside etterhvert. Trenger nødvendigvis ikke være med nettbutikk, men det hadde vært kjekt med litt info om hva de har og sånn ca pris...Det kjem:http://urogfotobergen.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå