Gå til innhold

Ur og foto har åpnet igjen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ville bare si til alle i Bergensområdet at Ur og Foto har gjenoppstått :)

Har sett at de skulle åpne tidlig i april, og tok en tur for å sjekke når de åpnet og det var i dag...

Dermed gikk jeg hjem med en Lowepro Slingshot 200 med 20% rabatt.

mvh Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Ville bare si til alle i Bergensområdet at Ur og Foto har gjenoppstått :)

Har sett at de skulle åpne tidlig i april, og tok en tur for å sjekke når de åpnet og det var i dag...

Dermed gikk jeg hjem med en Lowepro Slingshot 200 med 20% rabatt.

mvh Øystein

Har de salg i noen dager nå eller?

Trenger en ny fotobag!

Lenke til kommentar
Høres bra ut :)

Hvilke produkter er de selger (har noen link til hjemmesiden deres)?

Sigma er byttet ut med Tamron. Ellers mye snadder i hyllene, som det er mange av. Det ser litt glissent ut, men det er fordi de har så mye hylleplass. Det meste av modellene fra Nikon, Canon, Olympus og Pentax var å se, så vidt jeg kan huske. Jeg var bare innom for å gratulere på vei til noe annet, og en gledens dag var det for meg.

Lenke til kommentar

De skal ha en fotomesse nå i uken. Torsdag og fredag.

Var innom de sist uke for å se på noen objektiver. Var fint å se at de fremdeles velger å forhandle Pentax nå når de er ute av FotoVideo.

Jeg var litt bekymret for at de kanskje ville slutte med Pentax da, og heller holde seg til de 2 store. Heldigvis var det helt uten grunn :D

Jeg håper de skaffer seg en nettside etterhvert. Trenger nødvendigvis ikke være med nettbutikk, men det hadde vært kjekt med litt info om hva de har og sånn ca pris...

Jeg liker ikke å gå inn slike steder med penger i lommen, de har gjerne litt lett for å forsvinne... Menmen... Fattig student har jo ikke penger så også det er nok en ugrunnet bekymring ;)

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar
Var innom de sist uke for å se på noen objektiver. Var fint å se at de fremdeles velger å forhandle Pentax nå når de er ute av FotoVideo.
Flotte greier, då har eg ein stad å bruke pengar ...
Jeg håper de skaffer seg en nettside etterhvert. Trenger nødvendigvis ikke være med nettbutikk, men det hadde vært kjekt med litt info om hva de har og sånn ca pris...
Det kjem:

http://urogfotobergen.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...