Massimas Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser på forskjellige razerprodukter, og lurer litt på om Deathadder er et godt kjøp. Har noen gode erfaringer med den, og evnt. noen gode musematter? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
tensei Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har nettop kjøpt meg Deathadder, og jeg er kjempefornøyd. Musens form er kjempegod, den ligger perfekt i handa, og jeg har full kontroll over den til enhver tid. Presisjonen er upåklagelig, den går alltid dit den skal. Vekten på musen er helt perfekt, den er hverken for lett eller for tung - "den gylne middelvei". Har tidligere hatt Intelli 3.0, Razer Diamondback og Logitech G5. Razer Deathaddern er helt klart den beste av de fire. Jeg bruker musen sammen med en Qpad CT musematte, fungerer helt strålende. Eneste jeg har å utsette er at det var litt mye friksjon mellom dem, men dette fikset jeg lett ved å ha på glidz. (Dette er individuelt, er ikke sikkert du vil synes at det er noe friksjon standard i det hele tatt). Jeg vil anbefale musen på det sterkeste, dette er en helt suveren mus. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå