DNA Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg spurte i småprat men fikk ikke noe svar som hjalp meg derfor lager jeg en tråd for å hjelp med dette problemet. Jeg lastet ned WoW og instalerte uten problemer, men så lastet jeg ned TBC og så skulle jeg instalere det, men jeg får en error som sier at jeg ikke har nok plass igjen, men dette er jo veldig rart siden jeg har 50gb plass igjen på disk C. Så hva skal jeg gjøre for å fikse dette problemet? Har foresten en bærbar PC med Vista Home. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du installerer det på disk C? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Bare jeg trykker på "agree" så kommer det med en gang, får ikke valgt noen disk =/ Edit: Har hatt WoW TBC på denne PC før faktisk, dette skjedde ikke forige gang. Men avinstalerte det da jeg sluttet. Endret 3. april 2008 av DNA Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Problemet er løst, reinstalerte vanlig WoW uten å opdatere og så instalerte jeg TBC Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grattis! Verste som finnast er ting som ikkje fungerar! ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå