h4lv0rs3n Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan funker en slik en? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=31311...BE-D2583A1CB52E er den noe jeg burde kjøpe? og kan jeg feste den lett i veggen på kabinettet mitt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke forvent all verden av kjøling siden den kun flytter 20CFM. Men som alltid er økt kjøleevne som regel synonymt med økt støynivå. Så derfor er det viktig å vite om du vil ha en stille og litt varmere pc, eller en kjølig en som høres litt bedre? Klokker du? Hvis ikke regner jeg med at denne holder. hvis du har hull/fester til 80mm vifte i kabinettet ditt, så er det null problemer å montere denne, hvis ikke borrer du bare hull selv. Litt vanskelig å si siden du ikke nevner hvilket kabinett du har. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Nei jeg klokker ikke noe... ikke enda uansett. men jeg har et helt anminnelig aliminuims kabinett... jeg kunne vell borre 4 hull lett? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja, skal ikke være noe problem det. Hvis du ikke gjenger opp hullene i tillegg, så kan du bare bruke en mutter på andre siden og skru fast vifta med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå