Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo til Rover 600, samlet budsjett på 5-6000. Eksludert spiller.

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Skal ha anlegg i bilen min, bilen er en Rover 600 serie. Har ikke stor greie på bilstereo og sånt så jeg tenkte folk på diskusjon kunne være meg til hjelp.

Budsjettet ligger på rundt 5-6000, men det er ikke inkludert spiller.

Still gjerne spørsmål eller kom med forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ren og fin lyd jatakk, men litt bass hadde vært fint det å.

Angående hva jeg hører på går det mye i rock og gitar spill, men hører også på trance/dance og sånn musikk så det er å foretrekke en subwoofer.

Endret av Solid Edge
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til bilen, og siden nettet mitt virker til å ha stoppet opp i en tyggis, så spør jeg heller.

Hvordan er det med plass til høytalere i bilen?

Har allerede hull til høytalere i døren eller dashbordet?

Et frontsett er det du burde legge vekt på i første omgang, og en god 2 eller 4-kanaler.

Personlig ville jeg ha gått for 4-kanaler, for jeg liker å ha lyd både forann og bak, mens andre kun vil ha lyd forann.

Dette er jo en smakssak.

En dynaBel -forsterker er å anbefale. Jeg har selv bare en monoblock av dynaBel, altså til SUB, men tror det meste av dynaBel er mye for pengene.

Når det kommer til høytalere, så spørs det jo om du vil ha noe som spiller FINT, eller noe som tåler juling.

Ikke kjøp noe billig, for da får du ingen av delene. :)

Linker:

http://www.mamut.net/dynabel/default.htm

http://www.megabillig.no/

EDIT:

Jeg forsto det sånn at du allerede har spiller, og det kunne da være greit å vite hvilken spiller du i det heletatt har.

Er vel ikke sikkert at spilleren din har linjeutgang til både frem og bak engang.

Isåfall er det lite vits med en 4-kanaler, med mindre du vil ha muligheten i tilfelle du skal bytte spiller.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...