tadulo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor er det best (ikke blodpris, grei tilgjengelighet) å kjøpe PS3 i butikk nå? De fleste prisguidene på nett inneholder bare nettbutikker. Ser at ElKjøp selger de for 3495 på nett, og det koster vel ikke veldig mye mer i butikk (jeg gidder ikke å jage noen få hundrelapper). De er forøvrig utsolgt i alle butikker i Oslo-området. Er det forresten noen gode bundles ute? Ser at Komplett.no venter GT5 bundle om noen dager til litt over 3500,-. Noen som vet om noen butikker som har den bundelen? Takk. Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Elkjøp solgte hvertfall GT-bundlen på nett for 3795,. elns. Eller tror jeg lefdal selger en vanlig PS3 40GB i butikk for 3495,-. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mener å ha sett GT5P bundelen til 3495 hos elkjop. Ellers ligger den vel på 3495. Lenke til kommentar
tadulo Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Ok, skal ta meg en runde i morgen og komme med en oppdatering i tilfelle noen andre er interessert. Ser ut som det er el-butikken som gjelder og ikke spillspesialistene. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg kjøpte ps3 med ratchet & black og uncharted drake's fortune for 3998 på elkjøp i tr.heim for 2 dager siden Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg kjøpte ps3 med ratchet & black og uncharted drake's fortunefor 3998 på elkjøp i tr.heim for 2 dager siden Godt kjøp! To knallspill! Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kjøpte ps3 og fifa street for en måned siden.Kjempe bra. fikk pakken etter 5 dager og alt funker toppers. Kjøpte det fra internett butikk fra elkjøp i drammen:P Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg solgte nettopp min PS3 60 GB med to kontrollere til 6 500 kr. og kjøpte en 40 GB med Uncharted: Drake´s Fortune, Ratchet and Clank: ToD og Gran Turismo 5: Prolouge for 3 600 Jeg kan dog ikke si hvilken butikk, ettersom det var gjennom en som jobber der. Men økonomisk ble det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå