mandela Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 tror det var du som hadde et innlegg her nylig om isonews. se hva en gruppe skriver selv: Well it looks like what we always knew would come to pass finally has. For years Razor 1911 has stood out against those who would profit from the scene.I SONEWS was always one of the biggest offenders, and now its founding father has been busted. We hope he will pay a high price, and we hope that anyone else who considers profiting from the scene will desist. On another note, once again Razor 1911 extends its demand to any and all scene-news related sites that you do not post our nfos or anything about our group on your sites. We do not like that you expose the scene to the general public and we certainly do not want our information posted. It would in fact better if you closed up shop entirely but barring that, just leave us alone. Note to nforce person: this goes for you too! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Og et lite tilleggsspørsmål; hvorfor ble tråden fjernet? Jeg kan ikke finne den igjen... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er den ikke der da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 http://forum.hardware.no/search.php Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Søkefunksjonen 5uXX0rz. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Søkefunksjonen 5uXX0rz. Kan være enig i det ja. Til og med den gamle var bedre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Den var myee bedre, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 http://forum.hardware.no/search.php Det har jeg jo så klart prøvd. Finner den ikke igjen. Enten har den blitt fjernet, eller så må jeg kutte ned på pilleforbruket mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå