terjemag Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Vurderer og bytte til telenor Adsl Turbo. Har skjønt det slik at ikke alle modem handterer denne hastigheten, eller rettere sagt, man får ikke utnyttet hastigheten. Er det noen som vet om det vil fungere bra med mitt Thomson Speedtouch 510i modem? Serial number: CPo439FGEZZ. Noen som vet hvor høy hastihet dette modemet støtter, eller er det noen som bruker dette med hastigheter opp mot 16 MB/s? Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Heisann! Nei, noen gamle modem støtter ikke ADSL2+. Ditt modem, 510i støtter ikke ADSL2+, men bare ADSL. Det er vel opptil 8000 kbps ADSL støtte på dette modemet om jeg ikke tar feil. Du trenger et modem av den nyere typen, f.eks 516i (som er den nye av 510i), eller som Telenor sender ut til kundene sine, 546i. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikke 100% sikker, men jeg tror ikke det modemet støtter adsl 2+ på hastigheter opp mot 16Mb, regner med at du kan få ett nytt router/modem billig hvis du oppgraderer. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du må bytte modem ved oppgradering. Det er riktig som det er sagt at dette modemet ikke støtter adsl2+. Det nyeste modemet Telenor sender ut nå er Speedtouch 780wlt. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 SpeedTouch 780wlt = WLAN routermodem SpeedTouch 546i = Routermodem (Kalles også 546T av Telenor) Lenke til kommentar
jaroslave Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei, jeg har Speedtouch 546T - betyr det at jeg kan bestille ADSL Turbo uten å kjøpe nytt modem fra Telenor og alt vil gå bra ? Takk Lars Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp, det stemmer. Du trenger ikke nytt modem, bare å bestille. Lenke til kommentar
jaroslave Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp, det stemmer. Du trenger ikke nytt modem, bare å bestille. Tusen takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå