Gå til innhold

Belysning i Saitek Cyborg Keyboard

Anbefalte innlegg

Heisann

er det noen her som også har skaffet seg dette tastaturet? belysningen i mine taster er svake i forhold til screenshots tatt fra andre med samme keyboard, noen andre som sliter med samme problem? Hvis jeg sammenligner mitt med andre cyborg tastatur så er det en stor forskjell (ja jeg har husket å sette brightness på max)

Lurer på om jeg skal be komplett om å få en erstatning for det "defekte" tastaturet, men trenger først og fremst erfaringene deres! skal belysningen virkelig være slik? (sjekk ut screenshots jeg la ut.)

ellers må jeg si det er et konge tastatur!

edit: sorry for dårlig bildekvalitet, tatt med mobilen. :tease:

post-135970-1207243344_thumb.jpg

post-135970-1207243362_thumb.jpg

Endret av xtreme22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det skal være sånn

har hørt end del snakk om at Cyborg har veldig svakt lys.

Men husk på at lyset ikke er ment til å ha på når det er lyst i rommet. det er ment til LANing midt på natta i bekmørke rom.

og da er den lysstyrken perfekt for at du greier å se tastene dine uten at lyset blir ubehagelig sterkt.

Endret av napaIm
Lenke til kommentar
Jeg tror det skal være sånn

har hørt end del snakk om at Cyborg har veldig svakt lys.

Men husk på at lyset ikke er ment til å ha på når det er lyst i rommet. det er ment til LANing midt på natta i bekmørke rom.

og da er den lysstyrken perfekt for at du greier å se tastene dine uten at lyset blir ubehagelig sterkt.

sånn sett er jeg enig med deg, men er er det bare meg, eller er det en betydelig forskjell på belysningen mellom de to screenshot jeg la ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...