FullColor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lurer jeg på hvilket program som er gratis og best til og lage iso\img filer. Ser nemlig at xp CD-en min har noen stygge hakk funker fint på en pc men ikke på en annen derfor trengte jeg og brenne en kopi, men problemet med det er at jeg har kun 1 dvd brenner. Så da må jeg vel lage en eller annen iso\img fil for så og brenne den etterpå ikke sant ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 De fleste brenneprogrammer lager en iso-fil automatisk om man skal kopiere en cd og kun har et drev. Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Nero express tror jeg, vet at det er nero men har aldri satt meg inn i de forskjellige versjonene. Edit: Nero Express 6 Endret 3. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Velg kopi, putt i original-CD-en og start. Når den har laga eit image blir du bedt om å setje i ein tom CD. Noko du sjølvsagt gjer, trykker Next og programmet brenn det inn. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ja du hadde rett i det, gikk fint bortsett fra at jeg fikk beskjed om at den var copyrigth protected, men den stoppet ikke fordet så virket ikke som det hadde noe å si. Men jeg møtte på en annen hindring jeg ikke var klar over, xp CD-en er en vanlig cd og jeg har bare DVD-er å brenne på og nero nekted da å brenne på dem. Må man virkelig ha en cd for å kunne brenne en cd ? jeg trodde det var ett fett jeg om jeg brant på en dvd plate. Noen vei rundt dette problemet uten at jeg trenger og kjøpe brenne cd'er for og bare brenne 'EN cd ? Endret 3. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Litt merkelig at du vet sikkert at du aldri mer kommer til å trenge CD-er? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kjøp 1 cd-rw, og du har ca. 1000 cd'er, eller du kan brenne denne opp mot så mange ganger. atlef. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kjøp 1 cd-rw, og du har ca. 1000 cd'er, eller du kan brenne denne opp mot så mange ganger. atlef. Hmm good ide, er det forresten mulig og få kjøpt bare en da ? Om ikke jeg bare laster ned en dvd versjon hvis det finnes da og brenner den isteden. Aqualong: Det er da ikke så merklig. Men har dessuten ikke påstått det heller da. Endret 3. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
atlef Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 De fleste butikker som selger cd/dvd plater for brenning selger plater enkeltvis. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå