Andreas-J Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan sjokoladebollene til Statoil skal stekes og eventuelt heves? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 De er vel strengt talt bare å spise, eller..? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 De du kjøper på Statoil ja Men har en del i fryseren som ikke er stekt.. Og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette er altså en versjon du steker selv? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Nei. Det er de samme som du får kjøpt i butikken ferdig stekt. Jeg har fått tak i en del av de.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor og hvordan? Det er altså vanlige boller som er fryst ned? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hvor og hvordan får bli min sak Det er det samme produktet som Statoil får tilsendt til sine stasjoner før de steker de osv.. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hev over damp (f.eks. over oppvaskkummen i varmt vann), til de er passe store. Stek på mellom 175-225*C i 8-15 minutter, alt etter hvor høy varme du vil ha og hvor godt stekt du vil ha dem. Det du har fått tak i, antar jeg er bake-off? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Takk for svar! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Husk at noen bake-off varer tas rett ut av fryseren og stekes! Dette gjelder som oftest ikke gjærbakst, men wienerbrød og lignende. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 det alle sitter å lurer på er vel egentlig hvordan du har fått tak i disse bollene.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Siden du har fått tak i disse, kan du ikke bare spørre den du har fått tak i de fra? Eller så kan du jo spørre nede på en Statoilstasjon? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror grunnen til at han ikke spør der er klar: Han fikk de derfra og da er det for "flaut" å gå og spørre. Synd ingen ting kan bevises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå