Trynemjoel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det endelige resultatet? Endret 4. april 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Faen, jeg ser det for meg. Er ute på date med en fin dame. Daten går bra og vi går hjem til meg. Når vi kommer hjem visker jeg sexy ord i hennes øre og vi kysser. Vi kler av oss og hun er klar for å elske. BAM! Det er da jeg slenger kontrakten på bordet og ber henne skrive under før vi går videre. Hvem sier at romantikken er død? Nei, nei. Det er jo selvfølgelig feil rekkefølge, i tilfellet kvinnen skal nyte litt alkohol på daten, må du jo starte daten ved å slenge kontrakten på bordet. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kanskje jeg kan få kelneren til å diskre legge ved kontrakten ved siden av vinkartet når vi bestiller? Men det er vel under daten at damen bestemmer seg for om hun vil ha sex eller ikke? Litt eplekjekt å be henne skrive under kontrakten sånn helt i begynnelsen. Nei, enklere å date avholdskvinner da. Forresten, siden kvinner kan voldta, burde ikke mannen skrive under en kontrakt også? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Er ikke 99,8% av alle voldtekter utført av menn? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Man vet det har gått for langt når man byråkratiserer sex. Den enkleste løsningen er vel å holde seg unna drita jenter, som kan finne på å komme med voldtektsanklager etterpå. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Morsomste jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå